Tenhle bajk je hrozná děvka!!!
První dojmy - je to hroznej šrott jen blázen by si ho za takovýhle hříšný prachy koupil jsem blázen :D
Recenze
klady
1.žere
2.nezatáčí
3.290 kg
4.neprodejne
5.misto převodovky akvarium
zápory
o žádném nevím -)))
"to co se ti děje při výjezdu ze zatáček, nemá téměř nic společného s vlněním maxe jako takovým,ale se stylem jízdy a s posezem, ty tu motorku prostě cíleně rozkýveš jak přenášíš váhu a ani o tom nevíš, to je o celé koncepci motorky, což u maxe v originalu jde dost blbě změnit, strávil jsem na okruhu na maxovi pár dnů...
no comment:nebyla zatacka kde by jsi nejiskril ;-Ddyk to mas v prezdivce! Jsi proste silenec jsem v zivote nevidel Maxe takhle lezet ! Ale MadMaxe uz jo €:oD dyt jsi musel schovavat nohy na zadni stupacky
max má většinu váhy na předku , je to hraboš,ale na zadní jde taky
pokud jezdíž narvanej na nádrží, tak se dobře vede, přední kolo drží dobře stopu,ale hodně si odlehčuješ zadní kolo a to pak nemá adhezi a jakoby pumpuje- kýve se, o to víc protože je vysoká pneu a proto zátěž vzadu pomáhá... "
maximální zrychlení a výkon zajišťuje systém"V-Boost". Jde o to, že kanály levých a pravých válců jsou spolu spojeny. Toto spojení je však do 5000 ot/min uzavřeno škrtící klapkou. Jakmile však otáčky motoru vyskočí nad tuto hranici, servomotor tuto klapku otevírá. Každý válec je tak v podstatě plněn dvěma karburátory najednou. Výsledkem je opravdu drtivý nástup motocyklu a srdce beroucí zrychlení.
Jeho inovativní technické vymoženosti, výkon a hříšný charakter rozboural zažité klišé škatulek a razítek evropských přisluhovačů norem a nařízení. Odveta tak na sebe nedala dlouho čekat a ke všeobecnému zděšení si evropská verze díky nařízeným restrikcím musela již v roce 1986 odpustit V-Boost. Později v roce 1991 přišla další omezení v oblasti snížení hluku. Naštěstí se „Maxovi“ časem podařilo ve většině Evropy vymanit ze sevření, a tak snad jen „žabožrouti“ ve Francii zůstali až dodnes proti „Maxovi“ a jemu podobným zaujatí.
V-Max od Yamahy se stal legendou brzy po svém prvním uvedení na trh v roce 1985. Tehdy ještě nebyly podvozky motorek tak sofistikované, aby dokázaly přenést všech 145 koní, které tehdejší čtyřválcová dvanáctistovka dávala. V-Maxe proto dokázali zkrotit jen ti nejzkušenější.
V-Max není jistě motocykl pro každého. Svému majiteli nabízí zcela specifické vlastnosti, jenž byste u konkurence jen stěží hledali. Je opravdovým unikátem, který se velice dobře hodí na všemožné úpravy.Koho uchvátí překrásný robustní vzhled, těžko bude někdy chtít měnit.
Mnozí "Maxe" i zatracovali, ale těm nejlépe on sám a čas ukázali, jak hodně se každý z nich mýlil. Dnes při honbě za výkonem a hmotností možná již tak neudivují jeho parametry, ale věřte, že ve své době se jednalo o daleko nejsilnější sériově vyráběný motocykl na trhu oproti konkurenci.
Motor kapalinou chlazený čtyřdobý čtyřválec
Rozvod DOHC/ 16V
Vrtání x zdvih 76 × 66 mm
Objem 1198 ccm
Výkon 106,7 kW (145 k) při 8700 ot/min
Kroutící moment 122 Nm při 7500 ot/min
Počet rychlostí 5
Sekundární převod kloubový hřídel
Pneu přední 110/90-18
Pneu zadní 150/90-15
Přední vidlice / zdvih teleskopická 43mm /140 mm
Zavěšení zadního kola / zdvih dvě nastavitelné pružící a tlumící jednotky/ 100 mm
Průměrná spotřeba v testu 8,7 l (na 100 km)
Výška sedla 765 mm
Rozvor kol 1590 mm
Světlá výška 145 mm
Objem palivové nádrže 15l (rezerva 3l)
Max. rychlost 258 km/h
Suchá hmotnost 272 kg
Super. MAXimálně skvělá recenze oné ,,děvky,,
Stale ho mam, je to uz 10 let a zatim jsem nemel ani jednou pocit, ze bych ho za neco vymenil. Uz mame spolu natocino pres 50.tis km a blbouni na STK nam slapou na paty, ale tahle "devka" je asi jedina na svete, ktery zustanu do smrti vernej
Super napsáno, super maxík...
Skvělé, mnoho info velmi dobře podaných, díky
Paráda U mě za 10b.