stratos_r1250gs



PROFIL MOTORKY

Yamaha V MAX (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Zelinář
Vloženo 4.8.2013
Aktualizováno 28.1.2015
Zobrazeno 5948x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Hodně muziky za relativně málo peněz.

Více fotografii

Motorka koupena od Kefa - Dostal jsem kafe, buchtu, pokecali jsme a že se mám zase někdy ukázat.

První dojmy - Kilečko, kilo dvacet, kochačka, pak se vzbudí V-boost (6-10ot), luxusní zvuk a ukrutná akcelerace, zneuctím pár kapot (na rovině:)) a pak zase kochačka...:))

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, kteří mají rádi nasraný choppery...

Doplňky na motorce - Širší řídítka, opěrka, zadní nosič, plexi a přepákování od Ironmota. Většinu věcí jsem odmontoval a uschoval. Uvedl jsem ho do původního stavu. Jen klín a širší říditka jsou pro mne jaksi nutnost. Bo originální říditka jsou doslova kokotská a mezi motorem a předním kolem je "díra", tak ji vyplnil fešný klín.

Recenze

Říkám mu " INKVIZITOR "

20.8.2013

Prej nebrzdí, mě se zdá že brzdí naprosto dostatečně. Ano do zatáček se kroutí a díky bohu za to, bez toho by to nebyl Max. V-boost je super, nechápu proč to nedávali i na jiné motorky, takové malé turbo není na škodu..:))

5.9.2013

Nechápu jak je možný že se při jízdě těch 300kg někam ztratí. Jezdím většinou s manželkou. Ani o ní nevím. Na všech ostatních motorkách, které jsem měl byl spolujezdec znát...ovládání, akcelerace, prostě o ničem. Maxovi je to tak nějak jedno, chová se pořád stejně.

Nevím jak je možný, že mě nezaujal dřív. Přece jen se už dost let vyrábí. Motorek už jsem pár zkusil ale Max se mě nějak vyhejbal. Na druhou stranu jsem ho dá se říct nikdy na vlastní oči neviděl a nejsou ani v inzerátech. Každej na něj kouká, jak kdyby přistálo ufo, tohle se mi s kapotama nestávalo. Líbí se mi, že tam nepíšou objem, postě jen VMAX. Nestane-li se mi nějaká větší závada, nebo ho nerozbiju, tak ho prostě NEPRODÁM. Protože tohle je fakt hodně muziky za málo peněz.

25.10.2013

Příští týden ho dám do Yamahy na velkej servis. Motorku neznám, nic o ní nevím, jen co mi řekl prodejce. Protože to bude láska na delší dobu, tak ji chci nechat pořádně proklepnout. Prostě jim dám volnou ruku a žádný finanční limit, at udělají co je třeba...

6.12.2013

Dnes mi volali z Yamahy. Kilometry by prej mohly odpovídat, laserové měření taky nic neukázalo, je absoutně rovná. Vyčistili a seštelovaly karburátory. Vyměněny svíčky a vzduchovej filtr. Komplet oleje vyměněny (motor. olej, kardan). Brzdovka a chladící kapalina vyměněna. Olej v předních vidlicích taktéž. Ventily a rozvodovej řetěz po kontrole a v pořádku. Spojka bez problému, gumy, kotouče, desky v mezích. Vboost spíná krásně v 6ti tisících. Ještě jsem mohl mít graf z brzdy, ale nebrdilo se, prej maj krátkou brzdu, chybí 12cm. No to je jedno. Čeká se už jen na klín z lakovny a pak dodám fotky. Chtěl jsem ladáky, ale homologované jsou pouze lasery a ty se mi krutokrutě nelíbí. Tak tam nechám originály. Ty jsou sice nejhezčí, ale Sauronův řev z nich nedostanu. Mno, snad jindy. Takže panáček říkal, že motorka je komplet připravená na dalších 6tis (do dalšího oleje). Udělám si takouvou svoji servisní knihu kde si poznamenám v kolika kilometrech se co dělalo a co se má dělat příště. Mám ho rád. Jinak spokojenst se servisem, Yamaha Filipenský Jihlava. Maxe už jinam nedám. Měl jsem trošku obavy když jsem jim ho tam dával. Řekl jsem jim, že motorku neznám, nevím kdy se co dělalo, prostě at udělají a zkontrolují vše. Nakonec to není finančně ani tak hrozný (když není třeba dělat gumy, kotouče atd, tak je to brnkačka.:)). Mám z toho dobrej pocit. Je to fajn, když zavolají, že motorka je v pořádku, že je seštelovaná, že je zachovalá, že tam není nějakej kostlivec, prostě že je všechno fajn. Budu platit s úsměvem. Příští týden si pro ni jedu a pak se budu v zimě bavit jen a jen pucováním. Kooupil jsem si silichrom, silikal, silikonovej olej a sitol na trumpety:)). Musí bejt lesk jak blesk.

9.12.2013

Dnes telefonát s panem Filipenským ze servisu Jihlava. Říkám...pane šéf, a je to blbě nebo dobře, když teho Maxe na brzdu nedáte, bo se vám tam nevéde? A von...no bylo by lepší to vodbrzdit, bo graf nelže a řekne nám kde je jaká díra. A já...motorku zmenšovat nebudem a co ta brzda, šla by nějak natáhnót...A von, že natahnot nepude, ale prej se domluví s nějakým zámečníkem aby mu udělal kratší jištění předního kola. A já...jako že jo. A von...jako že ok...A já být z toho móc veselý. Pokr. příště...

18.12.2013

Tak mi to dneska přivezli. Moje spokojenost nezná mezí. Motorka po velkém servise, komplet kontrola a seřízená. Byla na brzdě a panáček říkal, že i když vezme funglnovou motorku na brzdu, tak nikdy nenaměří tolik kolik uvádí výrobce, vždy o nějakýho koníka méně, ale můj Max se rozbejčil a hodil 145,06 koní při 8865 otáčkách a 128,14 Nm při 6611 otáčkách, takže max. spokojenost. Vychválil i krásně čistou křivku, takhle by to prej mělo vypadat. Nechal jsem namontovat i fešný klín.
Tím jest jednou pro vždy dotuněno, nic už měnit nechci. No možná ty kobry mě vrtají v hlavě, to by už pro mne byla dokonalost sama. Možná další zimu, na sezonu 2014 jsem připraven.

Kdesi jsem četl, že nejsilnější Dynojet kit 7 byl vyroben jen a pouze pro Vmax a Vrod. Neuvěřitelný, že už takhle silnej motor je schopen dalšího ladění.

2.1.2014

Tak jsem se pustil do čistění. Viděl bych to na pár týdnů, jde to pomalu. Dal jsem mašinu na hlavní stojan a odmontoval snad vše krom motoru a kol. Motorka má přece jen už 14 let, takže velké čištění a promazání všeho je na mě. Takže hafo rozstříhaných povlečení, různé bavlněné hadříky, silikonovej olej (výbornej snad na všechno), silichrom, sitol, silikal. Prostě je třeba se všude dostat, mám na to různá udělátka, žádná škvíra neunikne...:)). Mám z toho radost, co dodělám se blejská jak psí kule. Není to jen o čistění, člověk se s tou motorkou i více seznámí. Alespon přesně ví co je co a co kam vede a co k čemu je atd. Věřte, že polovina z nás ani neví co maj pod deklama, jen tahaj za heft...Vím o čem mluvím...:)). Teprve leden a já mám ABSTÁK!!!
Jsem rád, že jsem Maxe rozložil jak lego. Je to fakt poctivá práce, téměř žádnej plast, jen železo, hliník a chrom. Opravdu poctivá mašina. Jsem rád, že ji mám.

17.1.2014

Tak dočištěno. No přátelé, takovejch dobrejch 40-50 hodin mi to zabralo. Já snad ještě nikdy nic nedělal poctivějc. Padlo půl silichromu, celej silikonovej olej ve sprayi a asi 3 povlečení na hadry. Ted jsem si vzal od moji starou rozstříhanou plýnku na "zkoušku čistoty" a můžu to drhnout kde chci a hadr pořád čistej. No dobrá, do výfuku jsem ho nedával...:)). Dobrá práce.

Nádrž je plná, karburátory prázdný. Takže motorka může v klidu čekat na jaro. Což o to, ona počká, ale mě asi HRÁBNE!

Ale ne, nehrábne, udělám si kafe, půjdu do sklepa, sednu si na schod (musím si dát deku pod prdel abych nechytl wolfensteina) a budu se kochat tím nádhnerným motorem a krásnejma křivkama. Semtam zapnu klíček, zablikám světlama a blinkrama. Semtam se posadím udělám brmbrmbrm a budu čekat na jaro...a taky na první vydatnější déšt aby smyl sůl ze silnic.

8.3.2014

Dnes jsem si dal letošních prvních cca 80km a je to PA-RÁ-DA!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dragmax
Dragmax napsal 11.05.16 v 17:46 10b.

Více komentářů



TOPlist