Yamaha V-MAX (1990)

Vlastník Ryntyn
Vloženo 7.4.2020
Aktualizováno 26.12.2022

Peklo na dvou kolech, brutál, hovadskej stroj... :)

První dojmy - První dojmy ... výkon!!! ten neskutečnej neopadávající výkon. Hodně lidí říkali, že je to velká, težká motorka - mě nepřijde, těžkej Max je, ale při jízdě je dobře ovladatelnej

Motorku bych doporučil pro - rozhodně pro někoho, kdo má hodně zkušeností. Možná pro blázna, sebevraha a pro podobné případy :-D

Doplňky na motorce - Spíš jsem sundal plexi, hrozný kožený brašny. časem asi opěrka, alespoň malá, možná rolku...? ale hlavně padáky, ty pořídím prvně

Splněný sen,
přesně tak začnu psát o Maxovi, protože před 7 lety, když jsem vybíral virago, jsem tajně pokukoval a četl články o v-maxech, o legendě... Tajně jsem o něm vždy snil, ale byl mimo rozpočet a hlavně nebyly moc zkušenosti.

Teď, když se mi naskytla příležitost koupit US verzi za super peníz, neváhal jsem a rozhodl se prodat mého miláčka Virago 750 (po 7 letech).
Hned první jízdu mě Max neskutečně chytnul. Ten výkon je těžce návykovej, zabere snad ve všech otáčkách :) Brzdy na 30 let starou motorku taky pohoda, to samé platí i o jízdních vlastnostech. Chtěl bych vědět, jaký to bylo v 85. roce, když byl představenej max se 145koňma jako novinka :)
Motorka těch 30let nebyla snad nikdy umytá, takže na ní bude nějaká práce, ale na to se těším ;)

najeto mám zatím necelých 200 mil (mám ho dva dny) a zatím uplně pecka!
Jedinou špatnou vidím ve městě, na rozbitých úsecích, kde vám každý maličký pohyb pravým zápěstím vymrští hlavu dozadu ...

14.4.2020
Tak je tomu týden, co jsem si dovezl Maxe domů. Stále opojení z výkonu! Od 6000ot - peklo, šílenost. Budu měnit brzdy za novější. Zatím najeto asi 300 mil a pecka. Je tvrdší a po městě při nerovnostech je to hrozný, ale venku na hezkým asfaltu je to mazec. Sundal jsem brašny a to veliký plexi a uplně jiná motorka. Časem chci pořídit menší štítek přes světlo, pač od 140 už se na tom nedá moc udržet :) Taky chci dát origo blinkry, jsou tam nějaký cogaráždá a ještě zatmavený, no vidět v nich je kulový...

6.8.2020
2500mil s Maxem - furt mě překvapuje svým výkonem, vlastně tím že má člověk furt rezervu výkonu, prostě furt :) Proběhl servis - synchro karbeců, podtlaky atd... hned to jde v nízkejch krásně klidně za plynem, bez cukání. Max je hodně všestranej, dá se s ním jezdit ve dvou kochačka (jako na viragu) a pak sám si zajet napumpovat litry adrenalinu do žil. Děsně mě ta motorka baví, furt hledat limity, furt myslet na to jak otočit plyn na výjezdu, žádný podělaný mapy a trakce... baví mě ta surovost motoru.

4.4.2021
Letošní sezóna začíná zajímavě ;) pořídil jsem vysněné Supertrappy . Řeknu vám, teď je to teprv peklo... Nejspíš je po sezóně opět pošlu dál, ještě uvidím...
Jízda na Maxovi má teď ještě větší koule
Dali jsme si s Kájou a jeho Domčou krásnej předvelikonoční trip a i přes zimu úžasný... Nazul jsem nový papuče (bridgestone Batlax) a zatím naprostá spojkojenost. I přes tu váhu je najednou krásně ovladatelná (stará zadní pneu měla vzadu plochu, že by tam přistál Antonov...) Opět mě ta mašina neskutečně baví.
Takže k dnešku 240mil

26.4.2021
Dnes slavíme s Maxem rok spolu a cca 3500mil radosti, úžasu, RESPEKTU a křeče v ksichtě z neustálýho úsměvu na tváři ;) Na nových pneu najednou motorka umí suprově i zatáčky, ty kecy v různých recenzích jak to umí jet jen rovně a nebrzdí jsou kraviny... A to furt mám dost rezervu, ale furt se s ním učím.
[img]https:

Tak nakonec se stalo, prodal jsem ho kvůli tomu, jak byl upravený... Mě se prostě to světlo, kola a řidítka nelíbily a nevyhovovaly. Než bych to vše sehnal origo a předělal, vypláznul bych raketu, tak jsem ho nakonec prodal a vyměnil za jinýho dle mého gusta :)
Tak ať dělá novému majiteli jen radost ;)

Páčkalíny
Páčkalíny napsal 06.08.20 v 13:53 10b.

Jaký má kukadla, jak zrcadla...
S tim peklem vopatrně, ďáble!

TF88
TF88 napsal 09.04.20 v 10:04 10b.

p.epanica
p.epanica napsal 07.04.20 v 19:36 10b.

...

Čadil
Čadil napsal 07.04.20 v 19:16 10b.

Parádní silostroj,neokouká se

Káreo
Káreo napsal 07.04.20 v 13:56 10b.