renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VT 750 Shadow Spirit (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sugar-man
Vloženo 30.7.2020
Aktualizováno 3.6.2022
Zobrazeno 1 536x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malá, lehká, hezká, ochotná...

Více fotografii

Výška jezdce: 174 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki VN 900 Custom: Vt má hezčí prdel

První dojmy - Při prohlídce u původního majitele bylo jasno na 1. pohled, zalíbil se mi její tón hlasu, hluboký, drsný ale nic přehnaného, prostě originál, jak má být, aby nebolela hlava při delší vyjížďce.

Motorku bych doporučil pro - Motorkáři s krátkýma nohama, řekl bych,že mých 174cm je akorátních...

Doplňky na motorce - Koupena s koženými brašnami, nyní dopněn custom padák, řidičova opěrka, předkopy a chlasták.



Recenze

Mašina měla najeto necelé 3000 km, za dobu pobytu cca 2 měs. u nás, jsme spolu najeli více než na předchozích strojích za několikaletou službu.

První dojmy a zkušenosti:

Překvapivě dobrá spotřeba, ať za to rvu, jak chci, přes 4 l se nedostanu.

1. Zklamání: Za sucha super, ale stačí kaluž na cestě, lehký májový deštík a mám nohy mokré až po kolena, ten přední uzoučký blatníček sice ochrání od stříkající vody z kola, ale po chvíli se stékající voda dostane i přes okraj blatníku a voda začne stříkat na nohy jezdce. Což není zrovna příjemné, když s tím nepočítáte před odjezdem z baráku a nepromoky zůstanou doma.

Když se mi podařilo konečně přemluvit robu k vyjížďce, cca po 10. km mi oznámila, že to bylo naposled, co na ní se mnou jela, ne chybou mou, ale tím sedlem spolujezdce, opravdu to není na dlouhé vození spolujezdce, ale spíše jen taková designovka. (Jako, ne že by mi to vadilo, alespoň mám klid na cestách a nikdo mi věčně netluče do helmy zezadu ?). A to ještě nebyla řidičova opěrka na mašině, to už by na to ani nesedla.

Doplňky:
Každé hledání nějakého doplňku mi zabere spoustu času pro přemýšlení, zda opravdu koupit, či nekoupit, roba z toho nemá zrovna radost ?

1. co jsem řešil, bylo to, že nemá hodiny, stává se mi totiž, že vyjedu a jak mě to tak baví, ztrácím pojem o čase, tak jsem začal hledat nějaké designovky chromované, pak mě napadlo, na delší cesty by se hodil i držák na telefon (navigaci), a když už držák, tak není potřeba hodiny (bo na tel. jsou i hodiny). Jak tak hledám, našel jsem držák včetně bezdrát. nabíjení, šupa, valím od obchodu, dovezu to domů a ejhle, dali mi jiný (podobný) s kabelovým nabíjením. Valím z5 do obchodu a domu si nedovezu nic, jelikož bezdrát není skladem, to zklamání ?… Ale přišel za 2 dny domů, samozřejmě mi to nedalo a hned začala instalace na mašinu, chvíli to trvalo, ale povedlo se a dokonce i nabíjí.

2. doplňkem (pro mě potřebným) byla opěrka řidiče, 2 týdny hledání, obvolávání obchodů, ale nic, nikdo nemá, prostě jsem nesehnal. Tak jsme se do toho pustili sami s kamarády, Michal se postaral o výkres, Martin o opěrku (bobek-zatím není nainstalovaný), díky ochotě kamarádů a kolegů, vyšlo to na 00 prd a opěrka je hotová a funkční.

3. doplňkem byl custom padák, zase to zabralo nějaký ten čas ?, ale co už, rodina už si zvykla, že věčně hledím do tel. a něco hledám. Za týden byl doma, za 10 min, na mašině a ta změna vzhledu je dost podstatná. Akorát se teď peru s obavami, abych se někde v zatáčce nenaklonil víc, než padák dovolí a nepadl na hubu díky padáku, až se mi zaryje do asfaltu.

4. doplněk – předkopy, jelikož mám krátké nohy, nedosáhnu až na padák, takže si nohy přehazuju přes stupačky, ale díky poryvu větru a vibracím mi nohy sjíždějí pomalu do strany, což by mohlo časem vést až k úrazu. Předkopy (doufám) zabrání sjíždění nohou do stran a i pohodlí se opět o něco zvýší.

První opravy / servis: Po zakoupení se hned provedla výměna olejů-motor a kardan, chladicí kapaliny, brzdové kapaliny. Vyjedu si tak z práce a v první zatáčce při naklonění škrábnu pravou stupačkou, tak jsem se mašině omluvil a jel dále, ale asi jí to nestačilo, po 5 km začala „zdechat“ (potáhla, chcípla, potáhla, chcípla), tak jsme doškytali do garáže (kamarád mechanik Petr), vytáhnout čerpadlo a kolem něj bylo rezavé bláto, jelikož mašina u původního majitel spíše stála, než jezdila, do nádrže se pustila rez. Ta postupně stékala do nádoby čerpadla a zanesla polštář (sítko). Takže vyčistit a složit z5. Při rozebírání jsme si všimli, že je na 1 z hadic nainstalovaný papírový palivový filtr (jenže na hadici zpátečkové – z čerpadla do nádrže). Nainstaloval se nový filtr na správnou hadici a jede se dále.

Obavy: Při větším naklonění mám obavu, že chytnu asfalt padákem. Defekt - dušové pneu, neumím si představit dělat defekt na cestě někde.

Budoucí cíle: víkend po Čechách s bandou kamarádů (již brzy), test noční jízdy – jak to asi svítí? Najít v okolí nějaké spoluvýletníky, ne vždy mají kamarádi čas a chuť vyjet...

Edit: Dnes doplněny ještě i předkopy, už je to vážně lepší, než doma na gauču. A chlasták na delší cesty, teda jen kosmerika už no...



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
žižala.
žižala. napsal 31.07.20 v 19:16 10b.

Supr strojovna.

Čadil
Čadil napsal 31.07.20 v 09:33 10b.

pěkná

pkkaca
pkkaca napsal 30.07.20 v 23:25

Moc pěkná,ať ti bublá

Více komentářů



TOPlist