renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VT 750 Shadow Spirit (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Myschan
Vloženo 9.4.2013
Aktualizováno 15.5.2013
Zobrazeno 3 843x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Proč jsem si pořídil Ducha? Protože se mi líbil, a to je myslím dobrý důvod. Člověk by si měl dělat radost. Nerad bych v důchodu vzpomínal jen na pracovní úspěchy :)

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Trochu jsem se obával, že bude motorka těžká a neohrabaná a že to bude tak trochu boj, zvláště po zimní přestávce, ale již po prvních metrech jsem měl pocit, že vše padne do ruky a funguje jak má. Jako by motorka říkala - ještě jeď, přece nepojedem jenom domů.

Motorku bych doporučil pro - Pro klidnějšího motorkáře, který si chce jízdu užít a ne někde s někým závodit. Pohoda, klídek.

Doplňky na motorce - Padací rám, vyhřívané rukojeti, plexi.

Recenze

Tak jsem přemýšlel, na čem se budu tuto sezónu vozit. Na skákání po městě mám skvělou Hondu SH 300i, dá se s ní samozřejmě jet i kolem komína a vedle ní stál ještě Burgman 400, původně zamýšlený právě na výlety. Já si ale začal říkat, že než mít dva skútry, tak by bylo možná lepší vzít na kochačku zase nějaký chopper či cruiser. Naháči mně moc neoslovují, žádný velký cestovatel taky nejsem a enduro se mi sice líbí, ale asi bych ho moc nevyužil. Takže vcelku jasná volba, navíc se mi tyhle mašiny vždycky líbily. Sice mi Burgoše bylo líto, nechal jsem ho připravit na sezónu a nyní půjde z domu, no ale co už. V jednom motobazaru jsem objevil hezkého Spirita, český původ, serviska, jeden majitel, či spíše majitelka, cena sice trochu vyšší, ale zase dost značkových doplňků, takže celkově myslím přiměřená. A raději si připlatím za relativní jistotu, než pak se zklamáním vrážet prachy do mrtvoly. Na první pohled mě zaujalo zadní světlo, jakoby včleněné do blatníku. Tohle se fakt povedlo! Navíc jsem tak trochu Hondofil, prostě věřím v jejich spolehlivost a i když bych asi našel i hezčí či silnější motorky, ta spolehlivost a případná rychlost dodání potřebného dílu u mě prostě vede. Zvažoval jsem samozřejmě i vyšší obsah než 750, ale vzhledem k tomu, že jsem chtěl pokud možno co nejlehčí stroj (i když při 248 kg provozní to zas není tak úplně nejlehčí motka) a výkonem mi v jednom dostačoval i pan Burgman, jsem si řekl – proč ne.
No a nyní první dojmy, zatím jen po pár kilometrech. Vzhledem k tomu, že moje předchozí motorka relativně ve stejném stylu byl Marauder VZ 800, tak zde oceňuji především vstřikování. Žádný sytič a kuckání či zhasínání po dlouhé odstávce. Prostě vrrr a pohoda. I zvuk to má solidní. A ještě jedno obrovské plus. Má to kardan, takže žádné mazání a špinění se od řetězu! Imobilizér taky potěší. Sedačka je nezvykle nízko, ale zase je logicky i nízko těžiště, což mi vzhledem k mému problematickému kolenu, (které mi poničil jeden pán, co řídil a „myslel“), naprosto vyhovuje. Jsem vyšší postavy, takže bych snesl řadičku ještě trochu dál a víc natáhnout nohy, ale není to nic, co by mi vyloženě nevyhovovalo. Řídítka mi padla do ruky naprosto optimálně a přirozeně a ocenil jsem i již namontované vyhřívané gripy. Při prvních metrech jsem byl trochu nejistý z velkého a hubeného předního kola, ale jak zjišťuju, žádný problém se nedostavil a snad po 50 metrech jsem měl pocit, že tuhle motorku vlastně znám . Takže jsem si řekl, že místo původně plánované cesty do garáže a čekání na jarní oteplení, si vezmu ještě nákrčník a vyrazím na testovací jízdu. Příjemně překvapil vcelku komfortní podvozek, čekal jsem kopance od zimních výtluků a vcelku nic. Motor táhne jak má, mám-li srovnat s VZ 800, mám pocit plynulejšího zátahu, možná to dělá to vstřikování oproti karburátoru, i když papírově je nižší výkon i krouťák. Řazení bych označil za slušné, žádné hledání neutrálu se nekonalo, vše v pohodě, zelené signalizační oko je vidět i periferním pohledem. Poté, co jsem musel zpomalit na rychlost želví chůze, protože pan autobusák si v zastávce počkal, až se dostatečně přiblížím a pak vyjel, jsem zvažoval, zda už tam mám narvat jedničku, nebo dát dvojku, zažít škubanec a chcípanec. No, dal jsem dvojku, přidal plyn a místo očekávaného škubance a následného chcípance se motorka plynule rozjela. Milé překvapení. Když pominu asi mírně dementního cyklistu, který mě při rozjedu a odbočování vpravo na semaforu musel předjet zprava, protože se asi původně chystal najet na chodník, kde byli chodci, a následně se zas pro změnu narval mezi motorku a obrubník, tak to byla příjemná projížďka. Těžko nějak komplexně hodnotit po pár kilometrech, ale zatím mohu říct, že koupě rozhodně nelituji.

Motorka prodaná z finančních důvodů. Nenajel jsem na ní moc, ale vše bylo v pohodě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Drtikol82
Drtikol82 napsal 04.03.14 v 17:52 10b.

Pěkná mašina,jasných 10 b

-Sally-
-Sally- napsal 09.05.13 v 15:43

TRA
TRA napsal 13.04.13 v 11:54 10b.

Přesně jak píšeš, člověk by si měl dělat radost a věřím, že tento krásný Shadow Ti radost dělá.

mikni
mikni napsal 12.04.13 v 15:16 10b.

...taky jsem o VT uvažoval,tedy přejněji o VT750C4 název už přesně nevim,měl vpředu tu tlustou gumu ,ale teď jsem zamilovaný do svého Burgoše,až se jednou nabažím,možná do se na Hondu vrátím,přeju hodně pohodovejch cest.

skywalker.L
skywalker.L napsal 11.04.13 v 22:08 10b.

Pěkná leštěnářská klasika..

Více komentářů



TOPlist