renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VT 750 Shadow Spirit (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník petrasdominas
Vloženo 7.3.2015
Aktualizováno 15.6.2016
Zobrazeno 1 766x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Pěkný čopřík, všem je notoricky známý, nemá cenu jej popisovat. Dal jsem mu výstižné a milé jméno. Tajně mu říkám Lenochod.

Více fotografii

Motorka koupena od --- - Koupeno z "třetí" ruky. Dovoz z USA, původně se proháněla po Floridě.

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Koupil jsem ho před vánoci 2014 a první jízdu jsem podnikl 23.12. 2014. Bylo pár stupňů nad nulou. Je to můj první čopr a na jiném jsem v nikdy nejel, můžu jej pouze srovnat s mojí druhou Hondou NC 750x. První dojmy byly přesně podle očekávání. Hodně bylo cítit to jeho srdíčko, jak tepe. Po pár kilometrech jsme se začali sžívat a skutečně nejede, nebrzdí a nezatáčí. Když se mu ale přizpůsobím, vnitřně přepnu do módu "pohoda" a jedu v klidu, plynule, tak se čopřík projeví jako miloučký, přívětivý a hodný mazlíček. Jízda na něm, v podvečer po náročném dnu v práci, je velice uklidňující.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji jako druhý motocykl do rodiny, jako alternativu k něčemu živějšímu. Nebo pro starší pány.

Doplňky na motorce - Motorku jsem koupil téměř v "plné palbě". Malé plexy, brašny, nosič, opěrka, zadní kufr, rolka, chlasťák, LED podsvícení. Doplnil jsem zásuvku 12 V a ještě chci padací rám.

Recenze

Chtěl jsem čopra na pohodu a potěšení oka. Měl být starší, ve slušném stavu a za přijatelnou cenu.
Jel jsem pro něj asi 350 km s přívěsem až za Prahu.
Během zimy jsem vyměnil všechny kapaliny, filtry, baterku, obě gumy a teď už jen jezdím a čekám co se pokazí. Prozatím mám najeto přes 1000 km, tachometr je samozřejmě v mílích, všechno funguje jak má a já jsem spokojený.
Svezení je pohodlné i pro tandemistku, sedlo je zn. Mustang. Spotřeba sólo pohodově od 4.2 l, ve dvou max. 4.8 l. Olej neubývá.
Motorka má raději pěkný asfalt, ale zvládne i ty rozbité a zalátané cesty, kde rád jezdím na NC-čku.
Na delší cesty, zejména ve dvou, se moc nehodí kvůli slabšímu motoru, se kterým
se nedá rychle a bezpečně předjíždět. Také není dobré lepit se na auta, brzdy jsou dost vlažné. Komu, ale nevadí jízda v proudu aut, nebo má naopak volnou cestu, určitě zvládne i několik set kilometrů za den.
Motorka nemá ukazatel stavu paliva, tak pro jistotu vozím v levé brašně 5l kanystr
s palivem. V levé proto, aby nebyl poblíž výfuku.
---
Do května 2016 jsem najel okolo 5000 km ( a to mám motorky dvě). Nikdy se
nic nepokazilo, je to spolehlivý stroj.
Projevila se, ale nectnost asi všech čoprů. Dostával jsem rány do páteře na nerovném asfaltu a obnovily se staré problémy s vyjetou plotýnkou. Čopřík šel
z domu, tak krásnou motorku si už asi nepořídím. Nový majitel byl nadšený, tak
ať mu dobře slouží.
Na závěr ještě jeden postřeh. Inzeroval jsem asi 7 týdnů, dobrý ročník za cenu dvacetiletých strojů a ozvali se pouze dva zájemci a jeden podvodník z Tramtárie.
.













Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
-Sally-
-Sally- napsal 06.11.15 v 22:30

Více komentářů



TOPlist