renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VT 750 Shadow Spirit (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Šipka.
Vloženo 2.11.2013
Aktualizováno 19.4.2024
Zobrazeno 5 244x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tady už máme něco za sebou. V téhle barvě působí větší, než černá. Slovensko 2013

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Racing Team H.J.M. (Dobřichovice) - Jen dobré

Výška jezdce: 841 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VT 750DC Black Widow: Spirit má kardan a Vdova byla k mání jen starší, jetá. Endura jsou na mně vysoká.

První dojmy - První dojmy pokud si vzpomínám, tak nejhezčí byla a dodnes je, je vůně toho ducha a potom když si dupou ty dva hrnky v kopci na plný plyn. Je super ovladatelný, jsem mrňous, a tak mi vyhovuje nízko sedlo.

Motorku bych doporučil pro - Pro menší postavy, pro holky, pro dobrodružné i romantické povahy.

Doplňky na motorce - Doplňky tam mám ty výše zmíněné chrániče rukou, padáky, opěrku a podpěry brašen od Givi, víčko nádržky brzd. kapaliny, hodiny, boční a zadní brašny, rolku, nápojáček, jaguára na předním blatníku, stupačky na padáku, kožený pás s brašničkou na nádrži. To je snad vše.
No a v roce tomto (2014) jsem z cestovních důvodů vytvořil pomocí kufrů ze Spirita choopera spíše Spirita tourera. Pro ty co jezddí na vícedenní cesty bez doprovodných vozidel, jsou takové kufry jedinečná věc, dají se rychle sundat, není v nich mokro a jsou zamčené. Prostě skvělé.

Recenze

Jsem trochu magor, tak radši choopera než silnici. A Spirit je zase trochu sportovní, dá se s ním taky jezdit svižněji ale nejede 200, což bych na silnici určitě zkoušel.

Mám najeto asi 26 tisíc, v zatáčkách větší náklon, který by Duch s přehledem zmáknul, omezují stupačky a taky padák. Jinak je podvozek pevný, nekroutí se, brzdy Ok, destičky jsem měnil asi ve 22tis., gumy v 15 a teď je mám už taky holé, takže na jaře budou nové. Mamině jsem udělal nástavec na sedlo, s ní je trochu výše těžiště ale nebolí jí zadek a cestování je pro ní příjemnější. Sám i se spolujezdcem si nechávám tvrdší pérování na předposlední, respektive poslední nejtužší stupeň. Motorka tak daleko lépe sedí. Servis každých 6tis. oleje a filtry si dělám sám, ale ventily a pod. si nechám udělat v Hondě Letech. Paráda je kardan - nulová údržba, což se o řetězu říci nedá. Spotřebu mám podle jízdy od 3,5 do 6,5 litru. Taky jestli tankuju v Čechách nebo v cizině, tady je to vždycky horší. Jezdím s kamarádem, ten má VStroma 750. Byli jsme několikrát na Slovensku, Polsku, Maďarsku, Francii - tam jsme jeli po ose s plnou bagáží, stanem a pod. nedoporučuji - přes Německo, Belgii do Dunkerque po dálnici nuda. Ve Francii jsme trajdali po válečných památkách - dobrý, ale zpátky zase po té dálnici, protože bylo deštivo a zima, jen přespání v Lucembursku. Proto jsem si letos pořídil chrániče na ruce, není to kdoví jaká paráda, ale do chladu a deště super. Nejsou už potřeba návleky na rukavice a prstíčky nezebou ani když je 5 stupňů.
Dálnice je nuda a sjíždí se moc gumy, jinak se s touhle motorkou cestuje dobře, zadek bolí po týdnu jízdy na většině motorek. Kdo chce jezdit vyhlídku, někdy trochu svižněji nebo do světa a nemáte na GoldWinga, tak doporučuji.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NETOPÝR-67
NETOPÝR-67 napsal 19.04.24 v 22:00 10b.

pěkný kousek .
Užívej jak na cestách po CZ tak v zahraničí.

BaluJarda
BaluJarda napsal 19.03.15 v 17:36 10b.

Hezká Honda ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10

kavec47
kavec47 napsal 28.01.14 v 21:28

Oduševnělý profil za 10 hvězd kolego

-Sally-
-Sally- napsal 25.11.13 v 04:17

jikov
jikov napsal 14.11.13 v 08:19 10b.

Krásná mašina,ať ti dělá jen radost.

Více komentářů



TOPlist