pohodová motorka na který se dá i pěkně svižně povozit
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Vzhledem k předchozí Hondě VTR 1000f,kterou jsem vlastnil 3 roky,je první dojem značně ovlivněn tím,že jsou to koncepcí velmi podobné stroje...První dojem byl jiný v tom,že SV je stříkačka a studené starty jsou podstatně pohodovější,žádný tahání za sytič atp. jinak jsou motorky jízdně velmi podobné
Recenze
V době,kdy píšu tuhle zkušenost vlastním SV již pátým rokem a najel jsem na ní bez mála 30 000 km.Motorka mě stále baví a nad změnou jsem ještě nepřemýšlel,akorát jsem si k ní dokoupil ještě Husqvarnu TE 610 na blbnutí okolo vesnice...
Za celou dobu je motorka maximálně spolehlivá,nikdy mě nikde nenechala a nikdy si nežádala víc než je běžný servis.olej s filtrem měním každé 3000 km,chladící kapalinu,brzdovou kapalinu,vzduch. filtr a svíčky každou sezonu,řetěz čistím a mažu co 500 km,brzdové destičky jsem měnil je jednou díky výraznýmu brzdnýmu účinku motoru...před letošní sezonou v zimě jsem dělal preventivně rozvody a při té příležitosti,když byla mašina celá rozebraná,jsem nalakoval rám na černo a zbytek motorky taky dostal nový lak a polepy...Dnes už má SV najeto 70 tisíc a funguje bezchybně.Po letošní sezoně plánuji vyměnit spojkový koš,protože už začíná být malinko slyšet a rovnou udělám i spojkové lamely.
Spojkový koš je obecně slabším místem eSVéčka.
až bude zase trošku času,dopíšu víc