Nový GW klame tělem. Poskytuje na svou třídu nevídané jízdní parametry.
Motorka koupena od Honda
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - První jízdní dojmy byly získány v listopadu 2019, kdy v snad v poslední sluneční den, mi byla dána příležitost si nové GW vyzkoušet. Bohužel pro mě, dostala se mi do ruky předváděčka na, dle mého názoru, odskákané přední pneu (takové ty divné plošky), což markantně ovlivnilo první dojem z jízdy. Motocykl nebyl příliš v zatáčkách stabilní, i když má nejistota s tímto typem stroje mohla přistpět k tomu, že jsem se na silnici necítil příliš komfortně. Bezpečné zkrocení papírových cca 360kg chce jistou kombinaci dávek odvahy a zkušeností, na pořadí nezáleží :-) Po cca 80km zkušební jízdy jsem tak trochu jsem nevěděl, kam Japončíci tento stroj chtějí zařadit. Zdali vůbec. Tělem jednoznačně mezi cestovní mastodonty, avšak po usednutí za řidítka a navolení sportovní mapy lze snadno udržet krok i se sportovním nářadím.
Motorku bych doporučil pro - Já fakt nevím, ať si každy jezdí na čem chce. GW je dle mého názoru těžký univerzál.
Doplňky na motorce - FOG Pathfinder LED + TURN Pathfinder LED
Recenze
No, proč jsem si vybral tento stroj? No, lehká otázka, těžká odpověď. Dílem také z toho důvodu, že přes ulici bydlí kamarád, který měl starého GW1800 (nyní již má nového GW) a při společných vyjíždkách jsem měl dlouho otevřená ústa z toho, co s ním dokáže. Dílem také proto, že jsem koukal pro BMW RT1250, respektive K1600GT, prostě jsem konečně chtěl něco pohodlného, z čeho bedra bolí o chloupek méně, než ze současných či předchozích motocyklů.
Jízda? Pánové či dámy. Vyzkoušejte si. Neskutečný zátah 6válců. Když chcete, otočíte se skoro na pětníku (to jsem viděl na YouTube, zatím mi to moc nejde). Podvozek s radostí sežere vše, co mu naservírujete. Brzdy asi přiměřené, dostatečné. Úložný prostor pro jednoho asi tak akorát, pro dva budete muset počítat. A taky kam, na jak dlouho hodláte vyrazit a kde budete spát. Protože stan, spacáky, to něco zabere. Strašně mě s(e)re kufr, ktery ač je zavřený, tváří se jako nezavřený. Spotřeba, 5,8litru. Servis zatím bez zkušeností. Poruchy, no ten kufr, ale to mi příjde jako vlastnost, protože se s ním perou snad všichni. Super je integrace CarPlay. Připojíte iPhone a je vymalováno. Hudba, navigace, prostě všechny kruciální aplikace máte před sebou na displeji. Plexi je ok. Cestovat se dá velmi dobře. Jak jinak. Na silnici i na rozumně nezpevněných cestách - tam se nesmite prát s řidítkami, jen tak lehce korigovat směr. Ve městě obratné. fakt. Díky zpátečce se nemusíte bát zaparkovat čumákem s(z) kopce.
S kufrem jsem zpočátku taky bojoval , pak jsem náhodou zatlačil na horní část kufru a víko se zavírá téměř samo
Konečně info od majitele , parádní stroj, příští rok bych chtěl pořídit s DCT. Pokud by jsi mohl někdy předat další poznatky a zkušenosti na PM, budu rád. Samozřejmě gratulace ke tvé volbě. Užij si to.
Pekná recenzia, motorka nádherná, pokrok nezastavíš. Želám veľa spokojných kilometrov.
Krása. Fakt nádhera nad kterou budu asi jen slintat. Jak říkáš 6.hrnků se musí zažít, to se nedá ani představit. Ať slouží.