Žlutá šestset padesátka v XT verzi. Pohodlný stroj na každodenní ježdění.
Není to žádné dělo, takže na první motorku po deseti letech od získání papírů je to ideální stroj.
Výška jezdce: 198 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: Malý výkon
Yamaha Tracer 700: Méně pohodlný posez pro spolujezdce.
První dojmy - Lehká a ovladatelná motorka. Ze sedla působí dospěleji, než starší verze. Přesto je motorka ve městě pružná a dostatečně úzká na kličkování u semaforů. Kolem 4-5t otáček trochu drnčí - může být způsobeno GIVI padáky.
Doplňky na motorce - Padáky GIVI, centrální stojan, chránič řetězu, originální (plastové) chrániče rukou, zvýšené sedlo
Recenze
Dlouze jsem zvažoval, jakou motorku vybrat. Mám skoro dva metry a tak jsem od začátku hledal něco cestovnějšího. Nakonec jsem vybral právě V-Strom 650, kde se mi líbila přítomnost ABS a traction control od roku 2017.
Jelikož jsou ale ve Španělsku vysoké daně na nákup ojetých aut a motorek, skončil jsem nakonec u úpně nového stroje.
Po prvních 300km zatím není mnoho co hodnotit. Ani nejsem zkušený motorkář, takže by mé hodnocení bylo velmi subjektivní.
Prozatím se na motorce cítím lépe v rychlostech do 90-100km. Musím vyměnit originální sklo za jiné. Plánuji Puig Touring, které by mělo být o cca 12 cm vyšší.
vyber si raději deflektor než vyšší plexi