renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník M1Far1osh
Vloženo 9.7.2020
Aktualizováno 23.11.2022
Zobrazeno 1 660x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jezdil jsem ji uz vloni v Milovicich, ale přesto jako Yamaha Tenere typek jsem upřednostnil XT1200Z Supertenere World Crosser.Yamaha umela vsechno pekne, silnici skvěle, teren taky bomba na tu vahu, ale obcas jsem dost strejchal spodkem,

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo: Lepsi nabidka. Jinak svezeni taky paradni, i kdyz s showa eera.

První dojmy - Skvela prace, vse o tolik lepsi nez na standardni verzi Africy.Jakoby uplne jina motorka. A pro me bonusem v HRC trikolore :-))) Zatim najeto jen 190km, musim ji dostat vic do ruky, tak pak radky pribudou (i fotky), zatim me na ni nikdo nesfotil :-)

Motorku bych doporučil pro - Nedoporucil bych GS mani(a)kum :-D Jinak k tomu GS, ono R1200/1250 GSA jsem zkoušel několikrát, protože se mi ta mašina vždycky hodně opticky líbila, ale subjektivně jízda na báwu mi přišla dost nuda, ještě větší než na XT1200Z, která měla trochu duši (byť bezdušová :-). chyběl ten pocit, ta radost, co mám pokaždé z Africy, těžko vysvětlit, proto se ostatně vyrábí tolik různých motocyklů.

Doplňky na motorce - Originál hlavní stojan, boční kufry a nosiče Big Husky, top case Big Husky, plotna Big Husky, padáky RD moto spodní, origo horní padáky, boční brašny Lojzo na origo padáky, Hepco&Becker výztuha horních origo padáků, Rubbatec tankpady na nádrži, origo vyhřívání rukojetí, vyšší plexi Givi (funguje výborně, 183cm a sedlo v nižší z obou ploh), deflektor na nádrži Pyramid, deflektory (křidélka) na masce, originální tankvak na magnety a dvě přezky na nádrži, Kriega neopreny na ochranu gufer předních vidlic, Bumot kovová ochrana chladičů, výztuha hrazdy na navigaci.Viz deník.

Recenze

Jak jsem rikal, moc najeto neni (na tacho pri koupi 2047km, ja zatim 190km + mimo 50km loni na Honda Africa Twin days v Übungsplatz Milowitz a letos 50km na 1100 ATASu) obsah jiste pribyde (v deniku). Trochu jsem zvedav na posledni dobou hodne omilane tema na diskuzich a sice necistoty v nadrzi z hmoty kryjici svary nadrze blokujici pritok paliva a následně vedouci k zniceni pumpy (udajne problem pouze ATASU 2018-20 vcetne, tj. i 1100cm3, aktualizace 02/2021 svolavacka litru i nadlitru na toto tema od Hondy, dam tam i hruby a jemny filtr Guglatech Mazinga= + 2.000kc).
Chcipani pri podrazovani z 2 na 1 po meziplynu zatim 2x za onech malo 190km.Uvidime dal (aktualizace po 4 mesicich a 5tis dalsich km = uz nestrili a nechcipa).
Update- k 31.8. najeto 5tis.km. hlavně každodenním dojížděním do práce (60km+60km), spotřeba 4,8l/100km, posledních tisíc km jezdím už hlavně kochačku na GRAVEL 3/3/6 (míň cuká plyn a je přátelštější k řetězu) a USER 1/2/1 používám na předjíždění na ucpaných silnicích nebo vypláchnutí adrenalinu.
Technicky vše ok, povrch udržuji ACF 50.
Střílení do airboxu možná jen 2x náznakem, před zaklapnutím plynu, nechcípla ani jednou.
Tankuji Eurooil 98PLUS nebo VERVA 100 Benzina, vždy přidávám odměrku VIF benzín, jen pro ten pocit a hlavně stereotyp, abych pak někde s horším benzínem jak tyto zmiňované nezapomněl
Novinky v deníku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fratr
Fratr napsal 28.11.20 v 20:12 10b.

Je to prostě kočka...

Tahytan
Tahytan napsal 22.07.20 v 17:04 10b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 10.07.20 v 14:19 10b.

Páčkalíny
Páčkalíny napsal 10.07.20 v 12:51 10b.

Viděl jsem video recenzi tady, všichni jsou z ní paf...asi právem. Ať Ti to sviští!

Barney
Barney napsal 10.07.20 v 09:21 10b.

Nejhezčí barevná kombinace

Více komentářů



TOPlist