Železný tank na dvou kolech, legenda, splnění sen, dle mě dodnes nepřekonaná
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Žádná elektronika, žádné ABS, žádná kontrola čehokoli, jen vy, kus železa a neuvěřitelná zábava. Ta jistota s jakou projíždí zatáčky i vtěch největších náklonech je neuvěřitelná. Trošku mi oproti minulým motorkám chybí koně, ale to charisma to plně vynahradí.
Doplňky na motorce - progresivní pružiny, jinak originál
Recenze
Když jsem začal jako 18 letý snít o velké motorce bylo to na přelomu století, a dodnes se mi nejvíc líbí motorky právě z tohoto období.
Kawasaki a jeho ZX12R, Yamaha a jejich XJR 1300 a legendární V-max, BMW 1150 GS Adventure a konečně Honda XRV 750 RD 07
Tyto stroje pro mě představují poslední generaci motorek, které nebyly spotřebním zbožím, poctivě udělané stroje ,kde vše, co má být kovové, bylo kovové a nápis made in china jste nenašli ani na jednom z dílů na motorce. Kde elektronika nehlídala vůbec nic kromě blinkrů a světel...prostě motorky.
V roce 2010 jsem přestal jezdit a kdyby mi osud nepřihrál legendu XRV, asi bych už ani nezačal. Ale koupit XRV 750, v tak dobrém stavu, a jasným původem a malým nájezdem, je již takřka nemožné, proto když jí prodával můj kamarád, neváhal jsem.
Máš naprostou pravdu..sehnat ji za rozumné peníze není sranda.Osobně jsem svuj sen málem vzdal a vydal se směrem ku GS.Testovací jízda liják a přístrojovka svítila jak lunapark jízda konec odtah někam nateklo.To Hondě nehrozí není to počítač na kolech..
Je krásná, originál, taky bych koupil
O těch motorkách máš pravdu, dnešní jsou ve většině jen tak na oko a některé ani tak ne Jinak Afrika v tak luxusním stavu je vidět málo kdy a je opravdu nádherná, opatruj jako oko v hlavě
Moc pěkná