Motorka s úžasným krouťákem, hrozně mě baví, v Česku jich je pár
Výška jezdce: 191 cm
První dojmy - pohodlná, ideální na proplétání městem :-)
Motorku bych doporučil pro - pro zkušenější jezdce, hledající silnou klasiku a zároveň raritu
Recenze
První jízda mě trochu vyděsila, přesedlal jsem z cestovního endura a první kruhový objezd jsem vykroužil ... no...ne zcela ladně Těch 270 kg bylo znát.
Žere trochu víc a to je asi jediná výtka - nádrž jen 15 litrů. Ale jede opravdu pěkně. Motor, který pobere všechno, jde se courat krajinou, ale stačí trochu přidat plyn a kroutící moment představí motorku v úplně jiném světle a dá se i uhánět po dálnici dvoustovkou (alespoň myslím, protože ručička zkrátka přeleze přes 180 a pořád to zrychluje ). I když to už se o pohodlí nedá moc mluvit, bez čelního štítu posilovna.
Díky konstrukci vycházející z CB1300 jsou dobře dostupné i díly, takže ani servis není komplikace - i když zatím nebyl nějaký větší problém.
, krasavice, obdoba V-maxu ale v trochu brutálnějším kabátě...
Motorka až tolik nežere, jezdím s ní za cca 4.5-6 Litrů na 100 Km a to ji nešetřím. Má bohužel malou nádrž (vzhledově velkou, ale zdání klame), takže po ujetí 200.Km začne svítit rezerva.
Je pravda že na ni je znát nápor větru, ale je to moto bez kapotáže .
Každopádně zátah je boží, zasloužila by si šestku, ale na řádění kolem komína stačí.
Na dálkovou používám Fjr 1300 rok 2008, sada tří origo kufrů, vyhřívané hefty i sedadla (obě) el.stavtelný štít, kardan atd a do zatáček jsem si nechal babičku YZF 1000R Thunderace, nicméně Honda X4 je nezapomenutelný, sice těžký, ale báječný stroj, (kdo se nesveze, ten neví o čem je řeč) kterého se určitě nikdy nechci vzdát..
Stroj který je svůj, se suprovým krouťákem, má pohodlný posed, každá jízda je na něm za odměnu a večer po ujetí 400 Km a vyjetí dvou nádrží usínám s úsměvem na tváři...
Zajímavý kousek
Pěkná