renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda X 4 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Judas.6
Vloženo 17.2.2007
Aktualizováno 2.8.2009
Zobrazeno 5 629x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Je to těžkotonážní naháč a díky tomu že ho Japonci skoro nevyváželi, je i dost ojedinělý. Nízké těžiště a monstrózní zátah jsou hlavní charakteristiky tohohle bajku. Líbí se mi na ní to, že nemusíte nic upravovat a překopávat na to, abyste měli doma exot

Recenze

Zkušenosti: Měl jsem to štěstí že jsem kápnul na verzi otevřenou. Jezdím docela svižně, takže mi to baští kolem 7-mi litrů na 100km. Nevýhodou je poměrně malá nádrž - jen 15 litrů, takže to je na něco málo přes 200km dojezdu. Pokud chcete někam do pustiny, je potřeba plánovat cestu podle benzínových pump, protože tlačit někam tohohle mastodonta, tak to radši tam co dojde šťáva radši zapustim kořeny. Jinak jsem spokojenej, prostě vysněnej bajk, takže žádný mouchy na něm nehledám. A pokud nějaký má, rád mu je odpustím, i on dokáže odpouštět když se někde utnu. Jediný co by mohlo někomu vadit je neřest, že se na ní těžko dodržujou předpisy. Tedy rychlostní předpisy. Motor jako když Ti tiše šeptá . zatop pod kotlem a drž to nalitý. Klidná jízda ustálenou rychlostí jí nesedí, drmolí a brblá, jakoby se chystala zakašlat, tak prostě přidáš a hned zjistíš, že ta divoká svině má lepší náladu. Jen bacha v zatáčkách, skouknout, rozvrhnout a pak to tam pustit . a modlit se že tam někde nebude nic, co by nás nutilo změnit směr, nebo stopu. To je potom docela prekérka. Ale dobrej rider ukočíruje i ňákou tu krizovku.







Cesty: Na srazy moc nejezdím, ikdyž by tam mašina byla určitě ozdobou, radši mám-li už ten čas, jezdím bezcílně krajinou jak toulavej pes . už jsem s ní projel párkrát Alpy, s kamarádem dojel až do Monaka, s příťulkou do Itálie ke slaný vodě, - nikdy - zatím, mne nenechala ve štychu a to mám k dnešnímu dni (2.8.2009) na tachometru údaj - 77.351km. . je to nezmar!! Polykač kolometrů!!



Další info: Typové-obchodní označení SC-38 . Motor je vodou chlazený řadový čtyřválec o zdvihovém objemu 1284ccm, vrtání78mm, zdvih 67,2mm,výkon 72kW-98PS při 6.500ot/min, krouťák 121 Nm při 5000ot/min., kompresní poměr 9,6:1 , 4 rovnotlaké karbce KEIHIN průměr difuzoru 36mm.Suchá váha 270 kg, celková 435 kg, nádrž 15 litrů z toho 4.6 litrů rezerva. Spotřeba 4,63 litrů při 60 km/hod. Výška sedadla 750mm. Přední guma 120/70 ZR 18 - 2,25bar, zadní bačkora 190/60 ZR 17 - 2,50bar, přední kotouče 310mm a čtyřpístkové NISSINY, zadní kotouč 275mm a dvoupístek NISSIN. Svíčky -NGK:DPR8EA9 nebo DPR9EA9 , odtrh 0,8-0,9mm. Bezkontaktové tranzistorové zapalování. Obsah oleje v motoru 4,6 litrů SAE 10W-40. Při výměně oleje i olej. filtru se do motoru vejde 3,9 litru oleje, pokud se filtr nevyměňuje tak se vejde 3,7 litru oleje. Ventilů:16, seřizování:sací 0,10mm , výfukový 0,16mm . Max.rychlost s omezovačem 180 km/hod. , otevřená verze bez omezovače má maximálku ve 225km/hod.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Boylerr
Boylerr napsal 23.05.21 v 07:16 10b.

Bud
Bud napsal 03.08.17 v 09:58 10b.

Pěkná

wombat
wombat napsal 13.01.15 v 18:26

Moc pěkná mašina

Lubos92
Lubos92 napsal 11.06.13 v 13:17

Moc pěknej stroj .

pavelntv
pavelntv napsal 28.05.13 v 11:52 10b.

Dobrá recence . S téhle mašiny učurávám jen když jí vydím

Více komentářů



TOPlist