renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XTZ 660 Tenere (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vitus_27
Vloženo 6.6.2020
Aktualizováno 6.6.2020
Zobrazeno 727x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dvouoká Tenérka 660, r.v. 1998, dovoz Rakousko (po prvním majiteli), najeto 56 000, vodník, velmi zachovalý stav zachovalý stav

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Pohodová klasická motorka na klidnou jízdu, s pěkným zátahem odspodu díky krouťáčku, která je i v dnešní době pěkně použitelná. Za málo peněz hodně muziky. A fakt že v 90. letech tahle motorka stála přes 200 000 Kč (tehdy!!), tak se i dnes dají koupit velmi zachovalé kousky za pětinu původní ceny.

Motorku bych doporučil pro - Pro klidné jezdce, co chtějí poctivou bytelně udělanou motorku za minimum peněz, co rádi objevují různá místa, protože motorka se neztratí ani v terénu, ani na silnici.

Doplňky na motorce - Motorka byla hezky zachovalá, sem tam nějaké oděrky, ale to mám taky a jsem jen o málo starší, než je motorka :) Byl proveden základní servis - výměna oleje, brzdových kapalin, pneumatiky, kontrola ventilů. Řetězovka byla nová, při koupi. Dále byl potřeba vyměnit O-kroužek u startéru, skrz který maličko ukapával olej - opraveno. Dále byl opraven karbec - membrána podtlakové komory v pravé části karbecu byla shrnutá, netěsnila a po překročení cca 4000 ot/min se nezvedalo druhé šoupě a motorka neměla vršek. Stačilo jednoduché navlečení a dotáhnutí a motorka krásně šlape. U karbecu byl odstraněn ještě šroubek dorazu plynu, který tam měl předchozí majitel (nemohl jet nikdy na plný plyn). Dále jsem si svařil vlastní padací rám (extra pevný), držáky zadních brašen + uchycení brašen. Vyšší plexi (to si časem budu dělat také své, lépe tvarované) a rozšíření stupaček























Recenze

Vybral jsem si ji, protože je to klasika. Chtěl jsem něco na výlety s přítelkyní a kamarády, zároveň jako přibližovadlo místo auta, co je relativně ekonomické, pohodlné a které by mi dělalo radost jak při jízdě, tak při pohledu na motorku. Vzhled je věc názoru, ale mně se tahle Tenérka prostě strašně líbí, i když to není nejlepší motorka na světě ani asi ve svém segmentu v porovnání tehdejších cestovních endur.

Přední vidlice je žehlička, zadní tlumič je o kompromisu (mám ho lehce tvrdší, kvůli cestování ve dvou s kufrem). Motor má pěknej zátah odspodu, maximálku jsem zkusil nějakých 155 - 160. O maximálce a rychlé jízdě ta motorka moc není, Ideální cestovní rychlost 100 - 120, líbí se ji na okreskách.

Co ji nevyhovuje, tak je konstantní jízda stálou rychlostí - stává se mi, že mě začínají brnět ruce z vibrací. Ještě se to pokusím řešit různými vychytávkami časem. Ale není to nic hrozného.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vitus_27
Vitus_27 napsal 08.06.20 v 12:16

@Beny73 Ty dvě oči jí fakt sluší

Beny73
Beny73 napsal 08.06.20 v 08:04 10b.

Nádherná klasika a ta maska s dvěma kruhovými světly je TOP

FFlaks
FFlaks napsal 07.06.20 v 19:54 10b.

Parádní stroj, má svoje kouzlo

Více komentářů



TOPlist