Ověřená klasika na nějaký to kochání a příležitostný kudlaření (ne že bych ho ovládal).
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Má to dvě kola, řídítka, motor a bručí to. Dojmy ciwe, prostě SV, to zná každej. Jezdil sem na litrovym Raptoru, tak sem věděl, do čeho du. Zvlášť proto, že šikmoocí soudruzi ten dvouhlavej ingot poladili a dá se na tom jezdit, aniž by člověku drkotaly zuby přískokama vpřed.
Recenze
I mikrometrová fuška s plynem znamenala naklepaný koule, dokud člověk nevyvrátil zápěstí. Pak se v nádrži udělal podtlak, že by to jednomu vcuclo rukavici a ten italskej kříženej bazmek začal fungovat. Počítám, že nějaký ladění motoru, aby byl použitelnej i jinak než fullgas, makaróni odbyli stylem - hej Frede, ser na to, siesta...
Esvéčko je proti tomu pohoda, inženýři Semeno Nasaku a Skulema Nakaši motor vyladili jako Babiš státní rozpočet. Tlumič řízení v základu, aby se povozil i běžný občanský ksindl a pudinkový brzdy, žádná jedovatost, neb nikdo nechce třikrát tejdně letět přes řídítka. Akorát to sedlo je pro mojí prdel nějaký tvrdý a malý, Fazer měl místo sedla kanape (a taky jako to kanape jezdil). Podvozek je tak akorát a naštěstí to neni hardtail, jako klasický sporty, abych si na každý nerovný molekule přecvak jazyk.
16.9.2020
Tak nějak jsem čekal, že mě to bude bavit víc. Sportovní posez-poleh mi ouplně nesedí a nejsem ani odvázanej z toho motoru, kterej se chová jak čtyřvál, krom toho, že chlastá jak prokopnutej a v osmi tyčkách se celej kepl třese víc než epileptik na koksu. Navíc nad 6 tisíc se zvuk stává ukvičenej, což neni úplně moje symfonie a do šesti tisíc to zas tak moc netáhne. Kikot fagt.
8.1.2021
A je fuč. Z těch vraků, na kterejch sem jezdil, se u mě SV vohřálo nejkratší dobu. Neni to v zásadě špatnej samochod, ale nějak mě to neuchvátilo. Asi bych měl kopnout do vrtule a konečně kúpit toho strýtfajtra.