renocar_duben



PROFIL MOTORKY

CFMOTO 650GT (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Motorkari.cz
Vloženo 19.5.2020
Aktualizováno 6.4.2022
Zobrazeno 3 197x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 19.05.2020, Uskutečněno: 19.05.2020, Stav tachometru: 2651 km, Zhlédnuto: 61x


Po měsíci opět v sedle gétéčka. Motorku jsem přebíral od druhé redakce, s níž se o GT střídáme při dlouhodobém testu, přesedal jsem na ni z jednoho renomovaného italského sportovního naháče střední třídy a dlouho přemýšlel, jestli se svět už úplně nezbláznil, když se mi na tomhle Číňanovi jede jistěji a uvolněněji než na Italce Díky nízkému sedlu, uvolněnému posezu a rozumně široké (160 mm) zadní gumě působí prostě lehce, je fajn ve městě i na okreskách. Pospíchal jsem, tak jsem jí dal trochu do těla na dálnici, a zase pohoda, to plexi je prostě povedené. Tachometr ani moc nekecá, při 60 km/h mi radary ve vesnicích ukazují 55, takže to tachometrové stopáďo bude něco přes 140 km/h reálných a máme ověřeno, že budík ukáže 199! Na to, že v papírech má GT psaných 170 km/h, je to slušný výkon. On ten motor je prostě fajn a tentokrát už jsem tolik nevnímal tu díru ve středních otáčkách, i když tam je pořád. Taky mi přišlo, že se trochu víc rozhýbala ta přední vidle, přitom olej pravý teleskop rosí pořád stejně (ještě se furt sám neopravil, my snad fakt budeme muset do servisu ) a trochu se změnily brzdy. Při přebírání sice hlavně pískaly, ale po pár desítkách kilometrů je to přešlo. Pořád je pro ně okamžitý zákus neznámý termín, ale když se pak předek přimáčkne, brzdy začnou působit, že se i něco děje. Fajn zpráva. Ale i tak zřejmě zkusím ještě vyndat destičky a trochu je přejet něčím hrubým, čističem jsem brzdy bral minule a bez efektu. Taky se ještě víc rozběhala převodovka, která těsně po záběhu byla sice přesná, ale docela tvrdá, teď gétéčko řadí jako po másle. Co se moc nerozhýbalo, je moje pozadí ve vztahu k sedlu, to prostě není vzorem komfortu, a co mě poněkud netěší, že po ujetí 2,5 tisíce kilometrů je olej v motoru jen kousek nad spodní ryskou. Nicméně abych neplašil - nepamatuji si, kolik ho tam bylo, když jsme motorku přebírali. Zkusím tam ale nějakou decku dolít a budu sledovat, co se bude dít. Řetěz jsem natahoval minule a i po 1500 km je v cajku. Druhá redakce, s kterou se o GT střídáme, hlásila, že se chvíli objevilo nějaké zvláštní cvakání v motoru a že jí jeden čas motorka po nastartování chcípala, ale u nás se chová naprosto způsobně. Vlastně nebýt té rosící přední vidle úplně normální motorka, žádné katastrofické scénáře o tom, jak tomu za chvíli upadne něco nebo všechno a že si budeme tykat s odtahovkou, se nekonají. Tak hlavně to nezakřiknout
Honzis

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Na kontrole u doktora

    Jelikož se sama vidle neopravila, museli jsme s Modrákem (asi už má tedy i jméno) k panu doktorovi, konkrétně tedy do centrály Journeymanu, dovozce do ČR, ve Strančicích u Prahy. Ona by teda určitě ještě vydržela, neblil

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 04.06.2020
    Uskutečněno: 04.06.2020
    Tachometr: 2819km
  • První svezení

    Moje úplně první setkání s gétéčkem. Přebíral jsem ho po Frantovi, který jej měl na redakční test, a já jsem dělal video a doplnil ještě do testu svoje poznatky. Těšit se na něj můžete ve čtvrtek 21. května. Jelikož jse

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 19.05.2020
    Uskutečněno: 17.04.2020
    Tachometr: 780km


TOPlist