Lehké univerzální enduro, po úpravách ( nutných) ideální univerzál.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Viz. výše...
Doplňky na motorce - Předek Mirage 2, zvednutá řídítka + 5 cm, akrap, padáky TT předek, zadní lešení Bartus, pár krytů od TT, spodní kryt motoru, TT držák gps...
Recenze
Oproti KTM, které jsem měl, je pro mne uživatelsky přívětívější.
Sice mi trochu chybí ta živelnost, kterou obě kačeny měly, na druhou stranu
motor u osmikila jde v podstatě od volnoběhu, téměř jako u boxera.
Hmotnost je nižší skoro o 20 kg ( pocitově tak 40...), těžiště je hodně dole.
Bohužel na rozdíl od LC8 je F 800 GS takový polotovar, který je třeba upravit,
aby bylo v pohodě i mimo asfalt. Hlavně podvozek je v originálu opravdu bída, naštěstí se dá poměrně rozumně vylepšit.
Zbytek už má více pozitiv, než negativ. Na cestování v kombinaci ON/OFF
se mi jeví jako dobrá volba. Spotřeba velmi příznivá - cca 4,2 l/100 km.
Základní servis - olej, fitry, náplně atd - naprostá pohoda svépomocí.
Pěknej! v téhle barvě navíc neokoukanej.
Souhlasím s tím, že origo podvozek snese kritiku a otevřenou peněženku i s tím, že základní servis je u téhle motorky snadno zvládnutelný.
Dobrý stroj a moc pěkná barevná kombinace
Pekna, az na to original sedlo, ta orig. cervena mi tam nikdy nejako nepasovala :).
Sezona bude, musi :), aj ked teda asi chvilu bude iba vnutrostatna.
Pěkný mazlík. Tak ať sezona vyjde. Teda doufám, že nějaká bude.