Ideální kompromis mezi supersportem a naháčem
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Jediný rozdíl oproti modelu 2017, který jsem měl předtím je v semiactive podvozku. A překvapilo mě jak velký rozdíl to je. Podvozek pracuje daleko lépe na všech površích. I když na první dojem mě přišlo, že vyměkla.
Doplňky na motorce - Padáky T-Rex racing, akrapovic, podmotorovy klín se specifickým lakováním, prdelka z 2017 a boční plasty z RSV 2017
Recenze
Už když jsem kupoval model 2017 jsem si říkal jaké by to bylo se semiactive podvozkem. Když pak ohlásili, že model 2019 ho bude mít věděl jsem, že do toho jdu i když jsem vyhlížel nového streetfightera. Motor Aprilia mě totiž naprosto uchvátil a zamiloval jsem si ho. Ten podvozek to cele posunul ještě daleko dál. Jediná jeho nevýhoda je, že nejde přepínat za jízdy. Jinak využitelnost motorky posunul někam úplně jinam. Využívám všechny tři aktivní módy, které si trochu dopravují. Je totiž super, že i ty tři aktivní módy si muže donastavit k obrazu svému. Přitvrdit zadek, předek nebo upravit chování při akceleraci a brzdění není problém. Naprostá bomba. Podvozek dokonce vYhodnocuje náklon a podle toho reaguje.
Uvidíme s jakou odpovědí přijde Aprilia na nyní již vyšlého streetfightera. Doufám, že se ji podaří a příští moje moto bude opět tuono ale 2021, které zmodernizuje design a zhubne.
Nádherný Tuono a boží fotky
Na veterána moc pěkný
Sevas. Ake naklony davas na tom okruhu podla palubky?
Joooo
Ale jo...pěkný to máš