renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 696 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DeanNESTLE
Vloženo 6.2.2020
Aktualizováno 28.6.2023
Zobrazeno 1 366x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Hračička pro skoro manželku, na které se rád svezu i já.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6N: Vůbec se nelíbila přítelkyni. Navíc řadový 2V oproti V2.
Aprilia SL 750 Shiver: Monster se víc líbil.
Ducati Monster 695: Starší model a lepší kusy byli jenom o pár desítek tisíc levnější.

První dojmy - Hravá, hezká, malá a ten zvuk výfuků Termignoni, to je prostě luxus. Oproti GéeSu je to něco úplně jiného. Snad bude italka stejně spolehlivá jako její garážsoused z německa.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníci, lidi menšího a hubenějšího vzrůstu.

Doplňky na motorce - K moto jsem při koupi dostal spoustu věcí: Tankvak Ducati Performace, Seatbag Ducati Performance, Nabíječka Ducati Performance, zámek na kotouč s alarmem ABUS, v krabici originál výfuky s originální řídící jednotkou. Na stroji jsou namontované laděné závodní výfuky Termignoni a závodní řidící jednotka, zadní kolo Marchesini a klín pod motorem Barracuda. Dál jsem dokoupil plachtu, oba motostojany, ukazatel zařazené rychlosti, cnc víčka brzdovky a spojkovky, černé plexi, zrcátka na závaží do řídítek, rozšíření bočního stojanu.

Průměrná spotřeba - 6.66474 l/100km

Recenze

Koupeno v lednu 2020, takže zatím není o čem psát. Moto je kupováno pro přítelkyni jako první stroj. Každopádně já se na ní velmi rád projedu sám. Na takové to ježdění kolem komína po práci je to určitě lepší a zábavnější než tahat GS.

16.9.2020
Tak od koupi najeto úctyhodných 1.500km Nejlepší na tom je, že většinu jsem najezdil já. Přitelkyně nějak stále nemá čas a když ho má, tak radši jede jako batoh na GS.
Každopádně po koupi proběhl nějaký ten servis. Měnily se brzdové desky jak vpředu tak vzadu, výměna komplet řetězovky, oleje a všech náplní. Cena byla fajn, lehce přes 10k. Nejhorší ze všeho bylo, najít servis kde se na italku podívají. Po předchozích zkušenostech bych to do Ducati Praha už nikdy nedal. Jinak přítelkyně sice nestačila jezdit, ale čas na věnování se zkrášlování vzhledu byl. Taky se motka po devití letech a skoro 60k najetých km dočkala motorkového SPA (jela na kompletní detailing a ošetření keramikou).

Co se týká jízdních vlastností, tak jsem nadšen hravostí této malé Ducatky. V rámci bezpečnosti se dá pěkně pobavit, tahat za heft jak idiot, poslouchat zvuk závodních Termignoni a přitom člověk jede furt do 160km/h. Popcorn to dělá taky dost luxusní. Jediná vada je, že ty krásný výfuky nemají homologaci a s tlumivkou mě to nebaví poslouchat Takže se nejspíš dřív nebo později já nebo přítelkyně pokutě nevyhneme

Jediné na co si musím vždy dát pozor když přelezu z BMW je, že tohle nemá žádný ABS natož duální brzdy

Já a motorka jsme zažili pád na mokru. Naštěstí nic hrozného, takže teď konečně budu moc udělat ty úpravy, které jsem furt odkládal.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ZetoR.16
ZetoR.16 napsal 16.09.20 v 12:16 10b.

cicolably
cicolably napsal 06.02.20 v 19:59 10b.

Více komentářů



TOPlist