renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 790 Adventure R (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník spidi.cz
Vloženo 25.12.2019
Aktualizováno 6.6.2022
Zobrazeno 3 752x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na motorkách jezdím už docela dlouhou dobu. Mění se mi struktura přátel, se kterými jezdíme a tak se vyvíjí i můj vozový park. Už před nějakou dobou jsem vsadil na KTM. Protože se rakušáci naučili děla super zábavné stroje a po těžkém a lehkém adventure s

Motorka koupena od FIRMA:Univok (Bozkov)

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Zatím zajíždím takže ještě nic moc. Ale upoutala mne lehkost ovládání, lehkost jako taková, mrštnost a taky agilita. Je to trochu výkonový skok dolů, po 170 koních na SD GT, ale toto není na trhání rychlostních rekordů. Ke SD GT se někdy vrátím, ale teď nás čeká několik sezón v OFF...

Recenze

Na KTM 790 adventure R jsem čekal již déle jak 2 roky a mezitím vystřídal 1090 ADV R a 690 enduro R, abych se přesvědčil, že 790 je ta správná volba. Tedy ještě to vlastně pořádně nevím, ale jsem přesvědčen, že by to do třetice mohlo vyjít.

Co mne k tomu vede?
- váha 189 kg (nenatankovaná) je to docela dost, ale oproti 254 kg na BMW a nebo 207 kg na 1090 adv R je to pořád méně.
- je to kompaktní motorka. 1090 adv R byla taková vysoká a rozložitá. 790 má centralizovanou hmotu. Takže ji vlastně pod sebou ani moc nevnímáte.
- technologie - prostě se mi líbí technologie jako náklonové ABS, připojení na mobil.
- Podvozek - má super tlumiče.

Co jsem koupil za doplňky?
- stupačky - tyto jsou tenké a už mám objednané od Rade Garage
- plexi a držák na navigaci - taky bude od Rade Garage. Měl jsem na 1090 originál od KTM a potom od Touratech. Oba dva byla na nic.
- držák na kufry - taky od RG.
- šusplech od Touratech. Nakonec se mi jevil nejlepší.
- originální hliníkové kryty na páčky. Originálním plastovým nevěřím.

Dále nic ať to není zase těžký.

Po ujetých 170 km v prosinci hodnotím jako dobrý počin a už se těším na sezónu.

Tak je zajeto a celkem 2800 km najeto a vidím to takto: i na silnici je motorka použitelná, lehce ovladatelná, dostatečný výkon a agilita, radost pojezdit. Prověřeno v Alpách. Mírná slabina na silnici jsou vysoké zdvihy, kdy se to potápí při brždění.
Po přesednutí z 170 koňovýho SD GT je to trochu sešup, ale 790 ADV R je universálnější tak mu to prominu.
A nakonec jsem v těch Alpách nikomu nezavazel a pěkně si zajezdil. Takže velká spokojenost. Doporučuji těm co chtějí doopravdy jezdit po kopcích a ne o tom jen mluvit...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BoBo1
BoBo1 napsal 30.06.20 v 16:08 10b.

Super a pěkný doplňky.

Keshi
Keshi napsal 28.06.20 v 20:18 10b.

Krásná mašina, užívej

ondrej-ek
ondrej-ek napsal 13.02.20 v 11:47 10b.

Taky myslím,že dobrá volba,takže gratulace.V Univoku jsem ji bral též, o měsíc dříve, takže předpokládám dobrá cena rozhodla

Honza-K
Honza-K napsal 05.01.20 v 11:02 10b.

Ahoj, jsem na tom podobne, ted kombinuju 1290 SD GT a 350 SXF. Mozna by tohle mohl byt fajn kompromis na silnici a lehky teren, takze jsem moc zvedavy, na tvoje dalsi info a zkusenosti...

context
context napsal 01.01.20 v 23:02 10b.

Pěkná mašina, přeji krátkou zimu a hodně najetých km bez nehod v nové sezone

Více komentářů



TOPlist