Nádherná japonská klasika,za kterou se kdykoliv, kdokoliv rád otočil.
Je to stará kovadlina,která jede přesně jak vypadá,a brzdí tak jako by člověk vjel do plastelíny,ale na všechno se dá zvyknout.
Výška jezdce: 5 cm
První dojmy - Motorku jsem poprvé koupil v roce 1995 a bylo to v té době pěkný zjevení. Po osedlání mě okamžitě sedla jak prdel na hrnec,žádnej dravec,ale to pohodlí. Jezdil jsem s ní i v zimě každej den do práce i v minus 15°,pěkně noviny do gatí a jelo se.
Recenze
Takže motocykly řady GPZ UNI-TRAK jsou kvalitní vzduchem ovívané krasavice,které prakticky nepotřebují nějakou extra složitou péči,samo klasicky-oleje,brzdovka,šavle,brzdy,řetězovka a baterka jsou záležitosti,které zvládne opečovat i nepolíbenej kuchař na horské chatě.
Jasný-brzdy,o těch už jsem slyšel a četl takovejch románů,že stále čekám pokračování bědování.
Když člověk ví,že to prostě nebrzdí,tak podle toho musí jet jak šnek,(né tak pomalu,ale mět voči na stopkách)
Dokonce jak to údajně nebrzdí,tak mám na krku správní řízení,kde se budu zodpovídat z vybrždění idiota se superbem:)
Jezdil jsem s ní dva roky a pak prodal,čehož do dnes lituju,ale loni jsem si motorku mého mládí musel koupit znova.
Je to jak za mlada,nastartovat je taková malá radost,že se to tam v té strojovně zase všechno hýbá,nasednu a jedu a za chvilku nevím kam vlastně,i cesta je cíl.
Seděl jsem na ní kolikrát i celej den a slovo únava může použít jenom prostatik po přechodu,když vystál frontu na poště,když si vybíral důchod,nebo baba která po frontálním večerním útoku na její garážový stání pronese něco ve smyslu,že ju bolí hlava nebo že ráno musí vstávat do práce.
Jezis, ta je oskliva jak Tom Cruise v TopGunu Takze za 10
Tak ta je nádherná ...a ten šnek je taky dobrej ... za 10b
...
nádhera