GPZ 750, 1987, červená. Co k tomu dodat, to jsem si tehdá myslel co nemám za mazla :)
Recenze
Tak ať jsem hledaj jak sem hledal na tuto motorku jsem už technickou specifikaci teda nenašel. Asi je to už nějakej pátec co byly v kurzu :)
Jen v england
* ENGINE
* Type Air-cooled, 4-stroke, dohc, 4-valve, in-line four
* Displacement - (cc) 738 cc
* Bore Stroke - (mm) 66 × 54 mm
* Compression 9.5:1
* power - 80 hp @ 9500 RPM for R1 model
* Torque - 6.7 kgf m @ 7500 RPM for R1 model
* Starter Electric
* Induction - BS34 x 4 Mikuni
* Ignition / Starting - Battery and Coil (Transistorized) / electric
* Fueltank - (L) 21.7
* Transmission 5-speed
* Gear ratios
1st 2.333
2nd 1.631
3rd 1.272
4th 1.040
5th 0.875
* Reduction ratio
Primary. 1.550
Secondary. 2.538
* Final Transmission Chain drive
* chassIS
* Length - (mm) 2170
* Width - (mm) 780
* Height - (mm) 1220
* Seat Height - (mm)
* Wheelbase - (mm) 1460
* Clearance - (mm) 140
* Dry Weight - (kg) 217 kg
* front END
* Suspension Front Telescopic fork
* Front Tire 110/90-19 57H
* Front Brake Dual Drilled Disc
* rear END
* Rear Tire 120/90-18 65H
* Rear Brake Single Drilled Disc
Nádhernej banán, tuhle motorku mám moc rád a jednou si ji snad ještě pořídím. Hodně Km bez nehod ti přeju a dávám za 10.
Moc hezka, mel jsempodobnou a dodnes na ni s nostalgii spominam. Pokud by se mi tenkrat nerozbil motor, mel bych ji mozna doted Davam za 10
NJN dnes už je to muzejní kousek