Japonská kráska dobře ovladatelná. Ježdění s ní je radost která vytvoří úsměv na tváři.
Motorka koupena od FIRMA:M-Style (Praha 9-Vysočany)
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-07: vyhrál vzhled u kawasaki a její sametová převodovka
První dojmy - Když jsem motorku prvně viděl její japonský sugomi design mě dostal. Hned po usednutí jsem zjistil že to bude to pravé ergonomie za jízdy příkladná jak dělaná pro mě s moji výškou 175cm. Po první projíždce jsem se na ní cítil ůplně výborně, hned mi vytvořila úsměv na tváři. Jede přesně tam kam se podívám její sametová převodovka v kombinaci s antihopingovou spojkou je úžasná. Umí jezdit klidně a když se chce tak umí předvést i pěknou sportovní jízdu.
Motorku bych doporučil pro - Je vhodná pro začátečníky i pokročilé.
Doplňky na motorce - cnc páčky, rukojeti, vážítka, řídítka MSD2, EVO rolny, víčko brzdovky, zrcátka, padáky motor, FLOW HIGH blinkry, držák SPZ, kryt chladiče M-Style, padací protektory Rutan v osách kol, laděný výfuk LeoVince LV one, vyšší plexi MRA
Recenze
Zeda jsem kupoval už ojetého s najetými 22000km na tachometru. Mám najeto cca prvních několik set km s ním a můžu říct maximální spokojenost. Motor šlape jak hodinky v kombinaci se sametovou převodovkou a antihopingovou spojkou se mi na něm jezdí úplně perfektně. Posed je super sedím v motorce a koleny obepínám nádrž což přispívá lepší ergonomii a ta je na této motorce příkladná. Podvozek krásně žehlí nerovnosti přijde mi takový měkký jak tvaroh hlavně předek. Brzdy jsou dobré. Motorka umí krásně brzdit motorem při podřazování. Spotřeba se pohybuje kolem 4l na sto záleží na stylu jízdy. Motorka se cítí nejlépe na silnici kde je plno zatáček jízda po dálnici v rychlostech nad 130 km/h není moc pohodlná hodně na tom fouká což je omezující vyřešilo to vyšší plexi. 6 rychlostní stupen je takový udržbový dá se na něm jet v pohodě 60 nebo taky přes 200km/h. Zvuk motorky je tichý při nízkých otáčkách ale jakmile se vytočí do vyššího jízdního spektra tak se krásně rozezní a jelikož jsem na motorku pořídil kompletní laděný výfuk od Leovince tak je zvuk bez DB killeru opravdu famozní . Asi jediný zápor té motorky jsou mírné vibrace ale nic hrozného co by narušilo dobrý pocit z jízdy. Už mám se Zedem naježděno kolem 18000km a tak se podělím o mé zkušenosti a to hlavní je přední tlumiče až moc měkce nastavené hodně se bořily při sportovnějším stylu jízdy to bylo velice omezující tak jsem zainvestoval do tvrdších pružinek a tužšího oleje do předních vidlí a musím říct výsledek fakt parádní motorka se začala chovat o dost lépe, ale ještě tam bylo cítit trochu houpání od zadního tlumiče tak jsem přitáhl o jednu otáčku předpětí pružiny a hned to bylo lepší.V kombinaci s pneu Bridgestone Batlax S22 které krásně lepí. Mám vyzkoušeno z okruhu v Brně že motorka se i pod plným výkonem podvozkově chová velice dobře, ovladatelnost a zábava výborná.
Parádní zed Ty protektory na motoru vypadají dobře,Užívej..
Zed je nejhezčí naháč ze všech bez ohledu na obsah
Díky pánové doufám že bude krátká zima
Krásny zed ohledně těch papuči od Pirelli, jsou to asi nejlepší gumy, které jsem, kdy na motce měl, v náklonu drží skvěle i na mokré vozovce, poměrně rychle se zahřívají při běžné jízdě a nájezd mají taky slušný, jezdil jsem více ve dvou a nájezd byl okolo 15 tis. km ... Přejí hodně najetých km bez nehod a krátkou zimu