renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda GL1500 GoldWing (1990)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Varo
Vloženo 19.8.2019
Aktualizováno 22.8.2019
Zobrazeno 1 380x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


To už není jenom o motorce, ale o zážitku.

Více fotografii

První dojmy - Svůj styl ježdění na motorce jsem hledal na cestovním enduru Honda XL1000 Varadero. Terénní ambice mne opustily a zaměřil jsem se hlavně na ježdění po silnici. Trasy se prodlužovaly a záda se více ozývala. Rozhodnutí pomohl i příklad u kamaráda, který se se mnou neustále dělil o zážitky na svém GL1500. Stal jsem se šťastným majitelem unikátního výtvoru japonských mechaniků, který si zaslouží pozornost – Honda GoldWing GL1500.

Motorku bych doporučil pro - Tomu, kdo rád jezdí dlouhé trasy po silnicích a rád se kochá a ten, kdo se právě rozhoduje.

Doplňky na motorce - Moc.

Recenze

Podle mne zepředu má tvář mastodontního luxusního monstra, zboku parťáka trucku z americké ROUTE a zezadu trochu retro. Může se zdát, že má na sobě spousta hejblátek a tlačítek, ale později jste za ně rádi. Nejvíce mne dostala zpátečka. Řekl bych, že u takto těžkých motorek by měla být v povinné výbavě. Ovladatelnost při jízdě (díky svému nízkému těžišti) se dá přirovnat k baletním krokům, ale ovladatelnost na místě k otáčejícímu bagru na staveništi. Síla a zvuk motoru na vás působí jako balzám na duši. Po delší jízdě se cítíte v pohodě a někdy máte divný pocit, proč jste vlastně zastavili, když můžete jet dál. Nikdy jsem neměl potřebu rádia na motorce, ale když už ho tam máte, je to super. Mnohokrát se vám stane, že když přijedete na křižovatku, všichni se na vás koukají a potom vám dojde, že řve rádio a vy se tváříte jako veselý vyvolávač na pouti nebo jako agent od reklamky. Motorka mi párkrát spadla, ale vždy to bylo na místě, kdy při určitém (pro jinou motorku) nepatrném náklonu vám nepomůže ani posilování v tělocvičně. Díky důmyslným padákům si nelehne na zem, ale pouze se nakloní jako by byl měkčí pouze policajt. Zvedání je trochu náročnější, ale při použití správného grifu si s tím poradí i slabá holčina. Velkou a možná jedinou slabostí jsou brzdy, ale pokud si uvědomíte, že sedíte na 400 kg hmoty a ještě tomu nandáte dalších 150 – 200 kg zátěže, tak se o své přihlásí fyzikální zákony. Hold se s tím musí počítat při stylu jízdy. Stejně jsou situace, kdy vám nepomůžou sebelepší brzdy a ani vybulvené oči.
Věřím tomu, že se dá na Goldwingu různě vyřádit a na webu jsem viděl pár borců s GW, jako by to byla všestranná motorka, ale moje babča má u mne slíbenou jenom pohodu na dálkách a pokud možno na dobrých silnicích. Jízda po zadním kole mne neláká a terén si užívám s plechovkou 4x4.
Po 5 letech jsem přesedlal na novější model GL1800. Byla to radost z novějšího, silnějšího, rychlejšího, vymakanějšího ďábla, ale zároveň smutek ze ztráty pohodového majestátního mazlíka s charismatickou tváří.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zipák
Zipák napsal 25.09.22 v 09:21 10b.

Krásně napsané

nekarlos
nekarlos napsal 14.03.20 v 10:18 10b.

p.epanica
p.epanica napsal 04.09.19 v 18:54 10b.

...

staroch30
staroch30 napsal 20.08.19 v 13:40 10b.

Nádhera!!! Hodně šťastných km

Více komentářů



TOPlist