Je to obrovské, je to těžké, je to prostě Goldwing...kategorie sama pro sebe. Prostě jsem ho jednou chtěl mít. No...dobře mi tak .
Výška jezdce: 200 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda GL1800 GoldWing: Nenajezdím toho až tolik a tenhle Goldwing se mi fakt líbil = poměr využití/cena
První dojmy - Zatím jsem jezdil kategorii chopper/cruiser. Takže první dojem/nezvyk byly pokrčené a ne natažené nohy. Při mých dvou metrech živé výšky to chtělo trochu zvyku, ale teď fajn.
Motorku bych doporučil pro - Nevím, pro toho komu se líbí :-).
Doplňky na motorce - spousta
Recenze
Hledali jsme s manželkou motocykl, na kterém bychom mohli jezdit pohodlně oba. Manželka má sice své dvě motorky, ale projevila přání se také občas svézt jako "batůžek" a hlavně pohodlně = křeslo, ne bidýlko. Bavorák se nám nelíbil, Victory Vision krásný, ale cenově mimo naši realitu, volba padla na Goldwing. Nejprve na GL 1800, ale pak jsme objevili tento v opravdu hezkém stavu za zdaleka ani ne poloviční cenu proti jetému GL 1800. Na rok výroby 1989 je opravdu opečovávaný a po celé sezóně bezproblémového ježdění i zřejmě v dobrém technickém stavu.
A zkušenosti? Překvapivě dobře ovladatelný motocykl, pohodlný i pro dvoumetrového chlapa a "batůžek" si nemá opravdu nač stěžovat. Kupodivu přiměřená spotřeba cca 6l/100km. Téměř "bezedné" úložné prostory. Hlavně bez problémů dvě helmy do horního kufru. Vzhledem k tomu, že je to opravdu velmi zachovalý kus i velký zájem okolí.
Začínám druhou sezónu. Žádné dálky nejezdíme, Goldwing se plně osvědčuje i na ježdění "kolem komína". Do kufrů deku, piknikové nádobí, zásoby jídla a pití a jede se do českého ráje, do Krkonoš... Co mě stále udivuje, a mile, je obrovský zájem o tuto motorku všude, kde stojíme.
Nádhera
Mas to pekny
Krásný koráb
Gratuluji, není GW od Pepína z Litoměřicka?