Další krůček směrem k velkým objemům .) ne vážně, motorku jsem koupil od svého spolubydlícího, protože jsem jí mooc chtěl byl jsem i u toho, když si jí kupoval od prvního majitele a věděl jsem tedy co chci .) Je skvělá se snovou výbavou.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Měl jsem Duka 200 a tohle je o malinko těžší, ale mnohem líp to jede (nejen kvůli laděnému výfuku) hned odspodu, svezení na výbornou, nelituji ani koruny a to třeba v motokrose bych nikdy KTM kozu nechtěl, tohle je ale jiná káva.
Motorku bych doporučil pro - Pro 1 člověka kolem 170 - 180 cm, pro dva na kratší vzdálenosti.
Doplňky na motorce - Integrovaný zámek zadního kola, větší přední štítek, kované oranžové páčky, plné padáky, batoh na zadní sedlo, chrániče tlumičů, přední blastery, zvýšené řidítka, hrazda, laděný výfuk v těle originálu (možností měnit zvuk výfuku pomocí dvou vložek) na 390 super zvuk.
Recenze
Měl jsem Duka 200 a tohle je o malinko těžší, ale mnohem líp to jede (nejen kvůli laděnému výfuku) hned odspodu, svezení na výbornou, nelituji ani koruny a to třeba v motokrose bych nikdy KTM kozu nechtěl, tohle je ale jiná káva.
Dobře sedí, díry na našich cestách třeba MT07 pobírá o dost lépe, ale na asfalt do města je to top. Zvládne v klidu i polňačku, když na to přijde. Spotřeba 3,5 litru na 100 km taky krása. Nejsem střelec a mám rád svižnou jízdu do 130 km/h a na to je to asi nejlepší motorka. Tempo kolem 160 km/h taky dokáže udržet, ale na to to podle mě není stavěné co do aerodynamiky.
Padáky jsou skvělá věc, dá vám to pocit jistoty, ale nevyužil jsem je, nějak mě neláká naklánění "na koleno".
Cesty do 200 km jsou příjemné svezení, bez nějaké bolesti kolen, jako jsem měl z R1.
Moc peknej bajk
Jj jedině souhlas, já jdu do SMCčka .) pro změnu.
Jo, taky jsem si jí letos pořídil kolem komína a je to skvělěj a zábavnej strojek.