Hbitá a ovladatelná motorka. Klidná v nízkých otáčkách a ďábel ve vysokých.
Motorka koupena od Werewolf32
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 S2: Rozhodl jsem se pro naháče před cestovním provedením.
První dojmy - První jízda. Vyjížděl jsem po rozbité a nezpevněné cestě, kterou motorka krásně pobírala. To mě velice potěšilo vzhledem ke stavu našich silnic. Po chvíli cesty následovala dlouhá rovinka, kde mi motorka ukázala, čím je pověstná. Jedná se o strmý nárůst výkonu ve vyšších otáčkách. Motorka mi hned padla do ruky a bylo rozhodnuto.
Motorku bych doporučil pro - Vzhledem k tomu, že motorka není vysoká (a přesto se na ní vejde i vyšší člověk), zdá se mi velmi dobře ovladatelná a v nízkých otáčkách je hodná. Tak bych jí mohl doporučit každému, komu se líbí. Možná i začátečníkům jako první motorku po získání patřičného řidičáku, když budou jezdit s rozumem. Pro někoho kdo už chce vyzkoušet i vyšší výkon po přechodu z řidičáku A2 na A. A myslím si, že i pro holky by tato motorka být vhodná.
Doplňky na motorce - padací špunty
vyklápěcí páčky
LED blinkry
podsvícení motorky,
auto zásuvka i s USB
Průměrná spotřeba - 4.73281 l/100km
Recenze
Každopádně je to vzhled, proč jsem si tuhle motorku vybral. Už jsem po ni dlouho pokukoval. Dlouho jsem si myslel, že půjdu spíše do cestovní verze, ale s naháčem jsem chybu neudělal.
Předchozí zkušenosti mám s Yamahou MT-03 (jednoválec 660ccm), kterou jsem sedlal poslední 3 sezony. Byl jsem u ní zvyklý na výkon už od nízkých otáček a velkou brzdnou sílu motoru. Maximální kroutící moment je téměř srovnatelný.
FZ6ka je v nízkých otáčkách velmi hodná a pro výkon se musí do vyšších otáček. Motor na 6tý rychlostní stupeň zvládá bez obtíží jízdu v obci při rychlosti 50km/hod. Vzhledem rozsahu rychlostních stupňů se učím ve vhodných situacích řadit a podřazovat o 2 rychlostní stupně najednou. Jak při předjíždění, když se chci rychle dostat do vyšších otáček, kde je potřebný výkon pro nejvyšší zrychlení. Tak při brzdění, aby motor měl o něco vyšší brzdnou schopnost a mohl tak šetřit brzdy.
Motorka patří každopádně na silnici. Snese i lehčí terén. Umí si podle mého názoru dobře poradit s českými silnicemi nižších tříd, kde pěkně pobere nerovnosti.
Přes to že na motorce nemám větrný štítek, tak cestování i ve vyšších rychlostech nevidím jako problém (do 130 km/h na dálnici). Určitě se to nedá srovnávat s komfortem cestovní motorky, ale tu zkušenost nemám a tak nejsem zhýčkaný případným komfortem.