neuveřitelný zátah, super brzdy, japonská kvalita do detailu. NIkdy nezklamala. Kus železa bez asistentů a elektronických vychytávek
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1300: zrovna nebyla dobrá na prodej
První dojmy - Zátah od nuly byl návykovej - kdo to zkusil chtl znova a znova, seděla v zatáčkách ale musel mít člověk odvahu zpočátku to šlo ztuha. Každá chybka znamenala průser.
Motorku bych doporučil pro - těm co to mají vyklidněné v palici, stroj určen jen mentálně vyzrálým jezdcům. absolutně nevhodné pro začínající jezdce, chová se absolutně jinak než její kapotovaná sestra.
Doplňky na motorce - padáky, kufry
Recenze
Vybráno na základě vzhledu a potřeby většího výkonu.
Výkon nekonečně lineární, brzdy ostré a neuvadající (pancéřky hadice atd).
Neporuchové
Spotřeba dle stylu jízdy 5-11litrů / 100km
Absolutně nebere olej, vše precizně zpracováno od výroby
Podvozek potřeboval trochu síly do zatáček a odvahu
Nesvědčí jí utažené zatážky v horských stoupáních - člověk neví co zařadit, zpřevodováno hodně do rychla. na 1st. se dá jet i 100km nadruhou stranu v malých rychlostech se chová motorka neklidně a motor cuká. Ideální rychlosti pro motor od 100km/h výše.
V horských pasážích vám kolega na 600ti kilu odfnkne jak nic a dohoníte ho až na rovině.
Motorka neměla za 5 let provozu jedinou závadu, při pravidelném servisu nemá na sobě nic co by se samo pokazilo. kvalita dílenského zpracování na ultravysoké úrovni
Nádherný kus železa, kdysi jsem po ní ,,slintal'' zvlášť ve verzi Eddie Lawson .
Mám léta zrx 11ku jo jet rychle i v zatáčkách dá hodně dřiny, ale dá se, ale nic pro citlivky . váha je prostě znát.
Tahle se neokouká..libovka