Náhrada za skútr s ohledem na použitelnost i pro občasný výlet ve dvou někam mimo metropoli.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Kupodivu na 650ccm je to i živé, slušně zpřevodované (kam se na to hrabe GSo, které mělo komfortní rychlost max 120kmh) a relativně pohodlné. Bude potřeba udělat pár zásadních změn, ale to je otázka jednoho odpoledne v garáži. Nicméně za ty peníze není co řešit...
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo chce jezdit a nic nerešit, ostatně jako skoro každý japonský stroj..
Doplňky na motorce - MRA plexi, 12V zásuvka, blástry, topcase Kappa 53l (ano vážně, 53 litrů), padáky a vyhřívané hefty
Recenze
Něco už jsem najezdil, tak konečně trochu popisu.
Byla zakoupena se zámyslem nahradit skútr na ježdění po městě a zároveň zvládat výlety ve dvou s mou lepší polovičkou. Po několika tisících km mohu říct, že do města to samozřejmě skútr plně nenahradí už kvůli manuální převodovce, poměrně tuhé spojce a bezpochyby velikosti, nicméně to na jízdu po městě využívám prakticky denně a nepociťuji nějaký velký hendikep.
Výlety ve dvou jsou na tom naprosto super. Motorka celkem jede a ve dvou celkem funguje i podvozek. Batůžek si nestěžuje na nějaký diskomfort, a to byla zmlsaná z BMW GS Adventure se sedly Kahedo...
No a sólo jízda? Přívětivý motor, který dokáže trochu i zazlobit, tupější brzdy a celkem tragický podvozek, ale nic co by se nedalo kousnout. Podvozek je na můj vkus hodně měkký a přední vidlice by zasloužila už z výroby tužší pružiny, ale dá se to zvládnout při lehké změně stylu jízdy. Už proběhly i první pokusy o motogymkhanu a není to na tom vůbec špatné, takže to zkusíme určitě znovu.
aspon ze tak casto nemenis zensky a nic nechytnes
Ahoj. Konečně jsi dospěl k pořádné značce...
cos to koupil za podlitr a takovou vránu