PROFIL MOTORKY

Honda VT 750C Shadow custom (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rkbobo
Vloženo 6.2.2019
Aktualizováno 7.2.2019
Zobrazeno 1 158x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krasavice upravená ve stylu HD,řidítka,předkopy,lak,sání,laufy,zadní lampa,momentálně se sedlem a opěrkou pro baťůžek,(po koupi druhého stroje pro ni) mám pružinové sedlo a chromovaný nosič,pak to vypadá fakt suprově.No a s laufama LeoVince jedinečný soun

Více fotografii

Motorka koupena od luckycow (Znojmo 2) - Jelikož jsem byl v době koupě ve světě,vše se řešilo přes telefon a maily,pro stroj pak byl kolega.Ze strany prodejce max. spokojenost,vše vyřízeno i papírově,po mém návratu stačilo zaregistrovat a jezdit.100% doporučení-10 z 10ti.

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VS 800 Intruder: Vyšší ceny slušných kusů.(Intráče si stále drží cenu)

První dojmy - První jízda cca po 8mi letech na velké moto,překvapivě ovladatelná,po pár kilometrech pocit,že jsem jezdil bez pauzy,úplně intuitivní ovládání,pohodlný posez,slušný zátah a krásný zvuk.

Motorku bych doporučil pro - Vzhledem k nízkému posezu a větší stavbě si myslím,že sedne jak nižším postavám,tak po montáži přepákování i čahounům.Jinak je to hodná motka s kultivovaným chodem a dávkovatelným zátahem,takže si myslím nebude problémem ani pro začínající jezdce či drobnější holčimy(kde tato kombinace vzhledem k robustnější stavbě stroje bude navíc vypadat náramně sexy).

Doplňky na motorce - Jak jsem uvedl výše: řidítka,laufy předkopy,sání,zadní lampa,budou následovat blinkry,pružinové jednosedlo,brašny.



Recenze

Pocitově velmi pohodlný stroj s kultivovaným chodem,dostačujícím zátahem a výbornou ergonometrií,pouze jsem měnil řidítka za vyšší a hlavně širší,originály mě nepasovaly svým úhlem heftů,bolely mě z nich zápěstí.Jinak nemám výtek,ani s jízdou se spolujezdkyní moto netrpí nedostatkem výkonu,na vyjížďky ve dvou obsah bohatě vystačí(řeči,že třičtvrtě litru je na čopra málo jsou mimo mísu,je to na poho jízdu kol 80 km/h a ne na trhání asfaltu),spotřeba příjemných 4,5 litru(origo laufy by asi vzaly i míň).Šlušelo by širší pneu,tyto rozměry však právě tvoří danou ovladatelnost(slušnou i v náklonech,po ubrání plynu v náklonu se ovšem moto má snahu stavět) a jsou kompenzovány širokými blatníky,takže se to opticky ztratí.Ještě pořeším nevzhledné blinkry a nějaké ty brašny,páč úložný prostor jaksi chybí.Jinak k té jízdě mě ještě celkem nemile překvapilo rozkymácení celé motky při jízdě v podélně vyjetých kolejích či na podélně frézované silnici,je to asi u každého jednostopého vozidla,ale tady to bylo fakt hodně nepříjemné,až jsem si následně nechával překontrolovat zavěšení a tlumiče ,vše ok,takže zřejmě ten výrazný rozdíl v rozměrech pneu a momentální měkké nastavení zadního odpružení.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
spike-cz
spike-cz napsal 08.02.19 v 11:30 10b.

Gahan37
Gahan37 napsal 07.02.19 v 20:30 10b.

Shadow jsem měl taky, když na tom budeš jezdit v kroji, až pak to dotáhneš k dokonalosti

žižala.
žižala. napsal 07.02.19 v 15:48 10b.

Supr stroj.

Čadil
Čadil napsal 06.02.19 v 19:04 10b.

Více komentářů



TOPlist