Spolehlivá motorka s velkým výběrem možností stylu jízdy. Dá se s ní jezdit do školy, na výlety i okruh.
První dojmy - Oproti 125ccm znatelná změna. Hornet je pohodlný, akorát nad 140km/h na tom dost fouká, ale je to naháč.. :) Musel jsem si zvyknout na širší řídítka, na lepší se zvyká rychle, takže pohoda.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro začátečníky i pokročilé, holky i kluky. Hodí se i pro střelce, kteří chtějí zpomalit a zároveň mít možnost zrychlit.
Doplňky na motorce - Širší řídítka (pohodlné), zrcátka rizoma (menší, ale když se už podívám tak vidím co potřebuji), laděný výfuk Termignoni (pěkný zvuk), ukazatel zařazené rychlosti
Recenze
Jízda pohodlná.
MOTOR- Spolehlivost jen z doslechu dobrá, na to abych řekl že je stoprocentně spolehlivý ho nemám dost dlouho, ale zatím dobrý.
Proti dvouválu jede až nahoře. Do 5 000ot/min jede dostatečně (na cestování nebo klidnou jízdu ideální) Předjíždění paráda. Okolo 8 000ot/min je to už jiný kafe.
BRZDY - Jdou dobře dávkovat. Přední brzdí plynule a je dávkovatelná (je to o tom jak se s tím člověk naučí pracovat). Na zadní brzdu se musí trochu víc šlápnout, aby se zablokovalo kolo (podle typu pneumatiky a jak je zahřátá). Ale zadní brzdu skoro nepoužívám, takže to za problém nepovažuji.
PODVOZEK A OVLADATELNOST - Není to enduro a i tak se s ním nechá opatrně zdolat i polňačka. Ovladatelnost je příjemná, ani přechod z CBR 125R nebyl náročný.
JEZDEC A SPOLUJEZDEC - Může se stát, že budete sklouzávat k nádrži, někomu to bude vadit víc a někomu míň. Ale při dlouhodobém cestování s batůžkem se to nechá vyřešit přešitím sedla (skoro každé autočalounictví, okolo 5k Kč podle požadavků)
ÚLOŽNÝ PROSTOR A CESTOVÁNÍ - Pod sedlem tak na povinou výbavu a papíry. K cestování a podle potřeby si lze přidat zadní i boční kufry. Pro občasné výlety bych doporučil tankvak.
SERVIS - zatím jen výměna oleje a filtru (olej a filtr v pohodě do 2k Kč)
Pěkná, malej spolehlivej sršeň na příjemné cestování, a když máš náladu, dokáže i pěkně potahat za ruce.