Univerzální motorka, jsem rád, že jsem si vybral nakonec právě Versyse. Těžko se hledají negativa.
Motorka koupena od KAWASAKI Liberec - Naprosto perfektní přístup
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tracer 700: Tracer mi přišel hravější, ale Versys je \"víc cesťák\".
První dojmy - První dojmy z hodinové testovací jízdy byly vesměs pozitivní. Malinko mě děsily vibrace, ale ty se objevujou jenom kolem 4000 ot., nad i pod je to OK.
Doplňky na motorce - - orig. topcase
- padáky rd moto
- vyhř. rukojeti Oxford
- orig. blastry
- držák GPS
- zásuvka USB
Recenze
Na mých 170 cm je dost vysoká, dosáhnu na zem jenom na čtvrt nohy. Vzhledem k tomu, že u předchozích motorek to bylo podobně, naučil jsem se s tím žít. Člověk musí přemýšlet, kde a jak zastaví, aby mohl pokračovat v jízdě, ale není to až takový problém.
Najeto zatím pouze 3000 km, zajíždění bylo dost vopruz, ale dalo se to vydržet a myslím, že se to vyplatí. Nejdelší trasu jsem jel 800 km v kuse, musím pochválit sedlo, kdy mě zadek nebolel ani na konci jízdy. O motoru, brzdách, podvozku atd. bylo už napsáno hodně, celkově jsem velmi spokojený, i když musím říct, že pár kW navíc by se někdy hodilo, hlavně při potřebě rychlého předjetí, musí se podřadit o 1-2 kvalty. Ale když si na to člověk zvykne, je to v cajku.
Krásný bílý Versysek! Přeji mnoho spokojených km!
Pěkný Versys ať slouží
Ale no tak nemůžu říct, že by F800ST byla špatná motorka, byla super. Velkou výhodu jsem viděl např. v řemenu, s tím řetězem je to prostě vopruz, ale holt 95% motorek má řetěz, tak to je tak potřeba brát. Když pominu systém blinkrů á la BMW, což je pak už jenom o zvyku, ale mně to vadilo, tak největší rozdíl vidím ve vibracích, které by podle mě na cesťákách neměly být pokud možno vůbec. Nevím, jak to máš ty na svým BMW, ale u toho mýho sice vibrace nebyly až tak patrný, ale už po cca 400km jízdě, když jsem sesednul, cítil jsem mravenčení do nohou a trochu i v rukách, při jízdě ani ne. U Versyse tohle úplně odpadá. Další výhoda Versyse - sériové sedlo je podstatně pohodlnější. U BMW po 500km už jsem nevěděl, jak si mám sednout, tady je to úplně na pohodu. Jasně, sedlo se dá upravit atd., ale porovnávám sériový stavy. I posez se mi zdá být na Versysovi lepší, ale jde o výšku postavy atd. BMW je super motorka, ale mně prostě ten Versys sedí víc. Pro BMW mluví jednoznačně umístění nádrže, celkově nižší těžiště. U Versyse mi chybí třeba ukazatel venkovní teploty, blbost, ale je fajn to tam mít. A ať ho jenom nechválím, tak systém ukazatele dojezdu je teda fakt na hlavu, při zbývajících cca 5 litrech v nádrži se místo dojezdu zobrazí "----" a přestane ukazovat, zrovna když by se to zobrazovat naopak mělo. Nic není dokonalý
No a to si jako opustil BMW ? Tak to se ale rozepiš, co tě na něm štvalo a tak celkově to srovnej.Jak se na něm sedělo, jak tady se ti sedí... není to můj šálek kávy, proto 8 bodů.