renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GN 250 custom (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KoldaTL
Vloženo 27.9.2018
Aktualizováno 27.9.2018
Zobrazeno 2 605x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Postaveno spíše pro ženskou než pro chlapa

Více fotografii

První dojmy - Lehká svižná hravá co víc psát

Motorku bych doporučil pro - Jelikož mám 180cm a 80kg...vypadám na tom jak kok.. ,a to moc dobře vím..Taky sem to nestavěl pro sebe,ale hezká holka a GNko,to bude dokonalá dvojka.

Doplňky na motorce - Mnoho,vlasní výroba některých dílů a kopa hodin práce ktomu

Recenze

Na začátku byl inzerát na prodej malého "čopra" který nehází jiskru. Cena byla víc než lákavá tak jsem se vydal na to kouknut. Po příjezdu jsem zhodnotil,že na to co mám v úmyslu to bude ideální stav. Na dílně jsem motocykl odstrojil a nechal poté stát v rohu.Měl jsem nějaké věci už nakoupeny dopředu,ale stále chybělo více věcí ,které bylo potřeba řešit až po koupi stroje.Do toho přichází focení na STK a různé nesmysly co mě brzdí v myšlence jak to vlastně chci postavit.
Zhruba po roce, a sehnání všech dílů se nakonec moto dočkalo a opustilo své místo. Po té co se vyhodil motor, rám se zbavil všech přebytečností, dovařili se různé zpevnění, začnu rozebírat motor. Jiskra sice není, ale přidřená ojnice na klice,nefunkční volnoběžka a ještě pár drobností. Vše se objedná nové a když už jsem v tom tak mrknu na to že se dá udělat i větší obsah.Objednám píst a honovačka už pak bere za své . Jak je vše hotovo začnu skládat.Motor je složen,osazen fungl věcmi (ložiska,gufera,rozvody,spojka atd..).Rám je nalakován na černý samet.To vše potom zkompletováno.Vidlice zde je použita ze Sůzi GS550,náboj potom GS750.Pneu jsem použil závodní avonky AM20 a AM21 . Rozměr ráfků i pneu je samozřejmě jiny . Lakování je zvoleno z odstínu citroen. V mém okolí jezdí takto lakované auto a dohledat potom kód barvy nebyl tolik problém. Na nádrži je ruční malování jak křídel tak nápisů. Sedlo to byla kapitola sama pro sebe,původně to měl byt hlavní prvek který bude na moto vyčnívat (časem to bylo úplně jinak ).
Nakonec se stal dominantou přední blatník. Ten mi bleskl hlavou 14 dní před výstavou v Praze (Bohemia Custom 2018).Tak jsem začal laminovat a upravovat až to mělo tvar co bych si představoval. Nakonec se vše povedlo. I když se motocykl doskládával v dopoledních hodinách a poté už cestoval na výstavu. Verdikt? 7.místo

To co celou dobu byla pro mne neznámá,bylo jak se asi bude chovat na cestě

Zatím se moto zajíždí ale prvotní dojmy báječné. Samo není to žádný trhač asfaltu (22hp a váha 125kg). Ale pocit je na tom suprový,moto má vlastnosti jízdního kola...A až se zajede,tak kdo ví ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ombrero
Ombrero napsal 01.02.20 v 09:06 10b.

dost mě to baví, odklon od mainstreamu rozhodně podporuju a navíc, když je tim správnym směrem

abbany
abbany napsal 04.10.18 v 04:54 10b.

Pekná práca, ...kto nestaval nepochopí

Taliján
Taliján napsal 02.10.18 v 23:53 9b.

pekne zpracovany detaily a asi odne prace. pekna stavba.
Mas na tom znacku, nebo beres STK obloukem?

gustavo
gustavo napsal 30.09.18 v 06:04 10b.

Paráda 10b

Targus
Targus napsal 29.09.18 v 22:28 10b.

By mě zajímalo, kam uteklo osvětlení RZ, to jen tak na okraj...

Už podruhé dnes píšu, že stavby moc nemusím. Ale tady musím alespoň pochválit práci. Není jí tam málo.
Fláknout sem novou motku za hromadu peněz umí každý. Pchlubit se tím, že něco málo umí, to každý nemůže.
Takže za práci i nápad deset.

Více komentářů



TOPlist