renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GN 250 custom (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ombrero
Vloženo 12.5.2018
Aktualizováno 14.4.2021
Zobrazeno 3 556x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Mad Maxem silně inspirovanej Rat Scrambler - Je to dlouhej příběh o tom, jak se z klasickýho malýho japonce stala ze řetězu utržená stavba plná kontroverzí, hejtů a obdivu.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - První dojem dělá hlavně na ty co jdou kolem a kroutí hlavou. Většina z nich říká "tyvole" a ukazuje. Většina ale taky zastaví a obejde si jí ze všech stran a to pro mě asi znamená, že se dílo podařilo :)

Recenze

Výběr byl snadnej. Něco malýho do 35KW a podle recenzí spolehlivýho. Hrabat do toho by mě v tu dobu fakt nenapadlo. Jenže každej vztah má svoje zvraty a ten můj přišel ve chvíli, kdy sem začal zjišťovat, že hrabat se v mašině mě tak trochu baví víc, než jezdit. Možná někdo ten pocit budete znát. Je to neustálá honba za dokonalostí, trochu zvědavost co "tam vevnitř" vlastně je a hlavně dobrej pocit z toho, když se něco trochu vylepší oproti originálu.

Začalo to fakt nevinně. Fakt.

To, co vidíte na fotkách je výsledek cca čtyř let vymejšlení. Nebo spíš čtyř zim, který sem nemoh vydržet doma a chodil se kochat do dílny. Je to k nevydržení. Když byly hotový malý věci, nezbejvalo než začít dělat ty velký. Výměna motoru, nádrž, světla, blatníky, sedlo, boční kapotáž, ta blbina s kanystrem, drapák dozadu a výroba řemenů? "to jako fakt myslíš vážně?!"

Ani moc ne. A to je právě ten důvod proč sem tam kde sem... Ten kdo si chce při klopení zatáček mezi maloměstama střední Evropy připadat jako MadMax urpstřed pustiny to nemůže myslet moc vážně. Ale tim spíš si možná umí užívat ten tolikrát a pořád dokola opakovanej POCIT SVOBODY (jo, caps lock znamená křik:))

To je pro mě motorkaření. Ruce od oleje, zastávky na malý opravy cestou, nejistota návratu a smíšený pocity a pohledy lidí kolem. Sedneš si na obrubník a koukáš na svůj výtvor s lahváčem v ruce a je ti jedno, že ti do spacáku nalezou mravenci.
To všechno tam je... a snad dlouho bude.

---
22.7. aktualizace... pár povrchových úprav včetně reflexních prvků pro větší bezpečí (z každýho boku aspon tři) a černá matná na ráfky.

home made ovladače na řidítka. zatim v testovacim režimu, ale pár set KM už s nima najeto mám a krom toho že se hodí stylově víc, než ty origo plasťáky, tak i hezky fungujou... a nejvíc porno je startování kovovou páčkou... všechny tlačítka se můžou jít bodnout


---
Při výměně motoru sem zvedal i obsah z 250 na 300ccm výsledek byl daleko hezčí zátah od spodu. Je to věc která potěší hlavně při technických cestách, ve městě nebo při výjezdu ze zatáček mezi rybníkama. Pořád sem ale tušil že dole je toho výkonu zbytečně moc zatimco naopak ve vyšších rychlostech motor zbytečně přetáčim. Obzvlášť při dlouhejch cestách po větších silnicích. I kdyby to byl jen pocit tak spotřeba, teplota a úbytek oleje mluvil za vše.
Začal sem teda laborovat s převodem na řetězu. Prozatim mám za sebou zvednutí počtu zubů na předním kolečku o jeden. Výsledek je možná trochu placebo, ale pocitově se určitě motor dostal do příjemnějších otáček a maximálka se navýšila cca o 10km/h, což ale neni vůbec důležitý. Hlavní je, že v rozjezdu je pořád dostatek výkonu aby na světlech všichni zůstali za mnou a zároveň v cestovní rychlosti nemám pocit, že mi motor vyskočí do klína. S ohledem na pořizovací cenu zkusím ještě dokoupit kolečko o zub větší - čistě pro vědecké účely. Nepočítám, že bych ho používal dlouhodobě, ale na delší cesty proč ne.

---
2.11. Aby světla měly cenu, tak musí mít hustokrutopřísný kryty. Až se příště přižene písečná bouře, která ponese mrtvý těla padlých bojovníků, budu připraven


---
16.1. další rok
Z nedostatku ježdění kvůli zimnímu počasí sem přešel zase do modu ferda mravenec, práce všeho druhu... tentokrát se dočkalo sedlo a brašna. sedlo sem udělal úplně nový a ušil novej víc husto-přísnej potah. Brašna dostala pár oprav a nový zavěšení aby hezky přisedla k motorce, objala rám a aby se ty původní 50 let starý poutka mohly odebrat na zaslouženej odpočinek. A to znamená co? Že zase musim udělat úplně nový fotky celý mašiny protože vypadá opět naprosto jinak



---
18.2. poslední předsezoní tuning -


dá se říct, že původní hlavní účel je lepší chlazení motoru. Ale nejde opomenout, že sem to scvhálně udělal spíš hezký než funkční teoreticky by to fungovat mělo, ale nejspíš to bude mít tak malej vliv, že to nebude stát za řeč. ale nemusí pršet - stačí když kape.

tak sem kecal. ale ne schválně. poslední tuning je design helmy v duchu zbytku stroje. jediný co k tomu ted nebude ladit sem já


___

a zas po roce - článek v MotoHouse... teda článek - fotka. malinká, ale potěší :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
widowmaker
widowmaker napsal 13.02.20 v 09:23 10b.

tohle je prostě top!

fusy
fusy napsal 11.02.20 v 21:40 10b.

Destroyer z pekla... .

pigi79
pigi79 napsal 03.02.20 v 14:56 10b.

To máš pravdu, ještě než jsem začal číst komentář, tak jsem jasně viděl motorku, která se proháněla ve filmu šílený max II . Je to naprostej a nefalšovanej originál, jediná svého druhu . U originálu GN250 mi také chybí kick start, to by pak byla paráda. To se mi právě moc líbí na yamaze sr 500 a 400. Zkoušel jsem koukat, zda by to nešlo předělat. Na novějších modelech TU 250 jo, ale na těchto starších ne. Jedině přendat motor ze čtyčkila .

sedlson
sedlson napsal 01.02.20 v 14:38 10b.

Jseš fakt dobrej, parádní detaily a to žebrování motoru mě fakt rozsekalo.

alexander
alexander napsal 01.02.20 v 12:50 10b.

dobře ty

Více komentářů



TOPlist