PROFIL MOTORKY

Suzuki GN 250 custom (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ombrero
Vloženo 12.5.2018
Aktualizováno 27.11.2018
Zobrazeno 1540x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Mad Maxem silně inspirovanej Rat Scrambler - Je to dlouhej příběh o tom, jak se z klasickýho malýho japonce stala ze řetězu utržená stavba plná kontroverzí, hejtů a obdivu.

Více fotografii

První dojmy - První dojem dělá hlavně na ty co jdou kolem a kroutí hlavou. Většina z nich říká "tyvole" a ukazuje. Většina ale taky zastaví a obejde si jí ze všech stran a to pro mě asi znamená, že se dílo podařilo :)

Recenze

Výběr byl snadnej. Něco malýho do 35KW a podle recenzí spolehlivýho. Hrabat do toho by mě v tu dobu fakt nenapadlo. Jenže každej vztah má svoje zvraty a ten můj přišel ve chvíli, kdy sem začal zjišťovat, že hrabat se v mašině mě tak trochu baví víc, než jezdit. Možná někdo ten pocit budete znát. Je to neustálá honba za dokonalostí, trochu zvědavost co "tam vevnitř" vlastně je a hlavně dobrej pocit z toho, když se něco trochu vylepší oproti originálu.

Začalo to fakt nevinně. Fakt.

To, co vidíte na fotkách je výsledek cca čtyř let vymejšlení. Nebo spíš čtyř zim, který sem nemoh vydržet doma a chodil se kochat do dílny. Je to k nevydržení. Když byly hotový malý věci, nezbejvalo než začít dělat ty velký. Výměna motoru, nádrž, světla, blatníky, sedlo, boční kapotáž, ta blbina s kanystrem, drapák dozadu a výroba řemenů? "to jako fakt myslíš vážně?!"

Ani moc ne. A to je právě ten důvod proč sem tam kde sem... Ten kdo si chce při klopení zatáček mezi maloměstama střední Evropy připadat jako MadMax urpstřed pustiny to nemůže myslet moc vážně. Ale tim spíš si možná umí užívat ten tolikrát a pořád dokola opakovanej POCIT SVOBODY (jo, caps lock znamená křik:))

To je pro mě motorkaření. Ruce od oleje, zastávky na malý opravy cestou, nejistota návratu a smíšený pocity a pohledy lidí kolem. Sedneš si na obrubník a koukáš na svůj výtvor s lahváčem v ruce a je ti jedno, že ti do spacáku nalezou mravenci.
To všechno tam je... a snad dlouho bude.

---
22.7. aktualizace... pár povrchových úprav včetně reflexních prvků pro větší bezpečí (z každýho boku aspon tři) a černá matná na ráfky.


home made ovladače na řidítka. zatim v testovacim režimu, ale pár set KM už s nima najeto mám a krom toho že se hodí stylově víc, než ty origo plasťáky, tak i hezky fungujou... a nejvíc porno je startování kovovou páčkou... všechny tlačítka se můžou jít bodnout


---
2.8. Předek se ještě ladí... nová malá mlhovka, která dostala nový střeva s výkonovou 10W diodou nově poslouží jako potkávací místo reflektorů, který už nechám výhradně na dálku, noc a terén. Trochu mi příde že i zvedá přívětivost "masky" už jenom tim, že tolik neřeže a má teplou bílou. Neni to prostě k tomu retro slyu takový sci-fi...


Na zadku je ale prostě už hotovo, tam neni co řešit ;)


Komentovat to asi moc nemusim... TADÁAAA! odpoledne s pilkou, kování z vojenský bedny a zase se povedlo zvýšit "užitnou hodnotu" a použitelnost celku...




---
Při výměně motoru sem zvedal i obsah z 250 na 300ccm výsledek byl daleko hezčí zátah od spodu. Je to věc která potěší hlavně při technických cestách, ve městě nebo při výjezdu ze zatáček mezi rybníkama. Pořád sem ale tušil že dole je toho výkonu zbytečně moc zatimco naopak ve vyšších rychlostech motor zbytečně přetáčim. Obzvlášť při dlouhejch cestách po větších silnicích. I kdyby to byl jen pocit tak spotřeba, teplota a úbytek oleje mluvil za vše.
Začal sem teda laborovat s převodem na řetězu. Prozatim mám za sebou zvednutí počtu zubů na předním kolečku o jeden. Výsledek je možná trochu placebo, ale pocitově se určitě motor dostal do příjemnějších otáček a maximálka se navýšila cca o 10km/h, což ale neni vůbec důležitý. Hlavní je, že v rozjezdu je pořád dostatek výkonu aby na světlech všichni zůstali za mnou a zároveň v cestovní rychlosti nemám pocit, že mi motor vyskočí do klína. S ohledem na pořizovací cenu zkusím ještě dokoupit kolečko o zub větší - čistě pro vědecké účely. Nepočítám, že bych ho používal dlouhodobě, ale na delší cesty proč ne.

---
2.11. Aby světla měly cenu, tak musí mít hustokrutopřísný kryty. Až se příště přižene písečná bouře, která ponese mrtvý těla padlých bojovníků, budu připraven

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rogih
rogih napsal 30.11.18 v 19:22 10b.

Super práce

kovotep
kovotep napsal 04.11.18 v 18:29

Ahoj Ombrero,takže první dotaz-předpokládám že kit na300 ccm je z ebay,pasuje válec na kartery bez uprav(myslím není li třeba zvětšovat díru v karterech) a je třeba měnit karburátor za větší ,popřípadně přetryskovávat a co těsnění pod hlavu,dává se tam origo?druhý dotaz- z čeho máš přední blatník?třetí dotaz-odkud zadní světlo?čtvrtý dotaz -měnil jsi zadní kolo 16 " za větší?pátý dotaz-nemáš prosím povědomí kde sehnat zadní tlumiče z delším zdvihem(rozuměj nescháním enduro zdvihy a nechci si brát pujčku na kus trubky s pružinou)
?šestý dotaz-to co vypadá jako vejfuk je jenom větší trubka,nebo si šel na ebay? děkuji -KOVOTEP

kovotep
kovotep napsal 31.10.18 v 16:21 10b.

Ahoj Ombrero,chystám se tvořit něco podobného a rád bych tě požádal o mentální rady,dotazu mám hodně,jsem z Tábora a tak bych se za tebou stavil,budeš li mít na mě čas rád přijedu na pokec a čumendu- čus kontakt na mne Komorous66@seznam.cz

Více komentářů



TOPlist