renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200X Crosstourer (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Henry
Vloženo 20.9.2018
Aktualizováno 6.5.2020
Zobrazeno 2 826x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po dvou varaderech a odskočení na triumph tiger 1050, jsem se opět vrátil k osvědčenému nástupci varadera od Hondy. Velice mě lákal V4, který je bomba.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger Explorer: slabá servisní síť, z prvních ročníků jsem měl strach
BMW R 1200 GS Adventure: vysoké ceny s hektarem km, slabší výkon
Yamaha XT1200Z Super Tenere: slabší výkon než konkurenti

První dojmy - První svezení od minulého majitele cca 100 km super, motor tahá jako blázen, na kardan jsem si zvykl ihned. Na to, že má motka s náplněmi 3 metráky je po rozjetí hravá a velice dobře ovladatelná. Při jízdě mám pocit, že jedu na nějaké šestce.

Motorku bych doporučil pro - všem co se líbí a kdo s ní dokáže manipulovat :-)

Doplňky na motorce - - 3x originál kufr Honda
- tašky do kufrů
- laděný výfuk Speed Pro Cobra CR2 Cone Megaphone
- zvýšené kouřové plexi GP composit s deflektorem
- boční deflektory GP composit
- stavitelné zalamovací páčky
- podkova na uchycení tankvaku GIVI
-tankvak GIVI
- přešité sedlo
- přídavná led světla
- hlavní stojan
- padáky GIVI
- tašky do padáků Marselus
- originál vyhřívané rukojeti Honda
- zadní blatníček Pyramid
- blastry Honda
- 2x zásuvka 12 V
- držák navigace garmin zumo
- seřizovače vidlic
- packa bočního stojanu
- držák kamery

Recenze

Crosse jsem si vybral pro jeho vzhled, motor V4 a spolehlivost značky Honda. S podvozkem, brzdami i kontrolou trakce jsem spokojen. Motor je perfektní. Trochu mám obavy ze spotřeby, ale snad to nebude tak hrozné. K motorce mám origo kufry, které velikostně vcelku stačí, jen škoda, že nejsou hliníkové. Super je uchycení origo kufrů na motorku. Když se kufry sundají, vypadá motorka pěkně uhlazeně bez zbytečných dalších trubkových nosičů.
Motorka není stavěna do terénu, nejlépe se hodí na okresky pro jízdu okolo komína, tak i na dálkové jízdy.

TAK MAZLÍK ZMĚNIL MAJITELE

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wi_tack
wi_tack napsal 24.09.18 v 19:05 10b.

parádní, tak ať jsi s ní spokojený

wsbk
wsbk napsal 22.09.18 v 11:27 10b.

Jopeeeno
Jopeeeno napsal 21.09.18 v 19:55 10b.

A ještě, jak koukám, skoro soused Toho jsem si prvně nevšiml. Tak snad Tě někdy na té krásce po cestě potkám

Henry
Henry napsal 21.09.18 v 19:08

No já právě se dálnicím vyhýbám, jezdím třeba jen tak okolo komína na kafe, třeba jen 100 km. Jinak když jedu na dovču, vybírám okresky a cesty prvních tříd, pokud možno, dálnicím se vyhnu. Mám rád pocit zrychlení, když vyjedu ze zatáčky, nebo při předjíždění, no a zatím to je okolo 6,7 co ukazuje budík

DejvGSR
DejvGSR napsal 21.09.18 v 14:15 10b.

Krasavec. Krásná barva, s tou spotřebou se až tak nemusíš bát. Moje VFR vlastně s otevřeným motorem má průměr 6,1, dokonce jsem se dostal i na 5,8 l/100km. A další zajímavost, paradoxně klesá spotřeba, když jedeš dálniční ustálenou rychlostí. Už tento poznatek tady psalo dost lidí, mě se to také potvrdilo.

Více komentářů



TOPlist