renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 650 Classic (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Surda_69
Vloženo 22.8.2018
Aktualizováno 22.8.2018
Zobrazeno 925x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


je v pohodě.spokojenost 100ˇ% není sní problém při jízdě sedí na silnici

První dojmy - v pohodě,padla do ruky

Motorku bych doporučil pro - pro všechny

Doplňky na motorce - nosiče kufrů

Recenze

vlastním Jawu 650 Clasic spokojenost 90%,mám problém se zadní brzdou
účinost asi 20%po vyčištění a výměně brzdovéhé pumpy ,scháním čím nahradit třmen zadní brzdy typ či výrobce průmer 220mm prosím o radu???

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
AlešT.
AlešT. napsal 25.08.18 v 20:55 10b.

Nádherná Jawa, pokud má vychytane dětské nemoci, pak bude dělat jen radost a přitahovat pozornost.
Zadní brzdu bych osobně nehrotil, pokud brzdí přední

Milan1963
Milan1963 napsal 23.08.18 v 15:05 10b.

Dobrý stroj, pokud má vychytány mušky, je bezproblémový. K brzdě : u mojí Jawy 650 brzdila normálně, i když odvzušnění je práce pro dva lidi. Zkus se zeptat na příbuzném foru Jawa 660 cz.

Normik
Normik napsal 23.08.18 v 10:08 10b.

Pěkný výfuk, teď ho okopírovala Honda pro své CB1000R

Targus
Targus napsal 22.08.18 v 23:56 6b.

Zdarec,
prvně bych asi zkusil Jawu a pana Krafta, jestli by neměl tip. Najdeš na netu na jawáckých ofiko stránkách.
Pak bych se zeptal ostatních zoufalců = vlastníků stejného stroje, jak to brzdí jim.
Pokud jim to brzdí lépe, bude potřeba překontrolovat všechny díly. Pokud mají zadní brzdu rovněž pouze pro okrasu a techniky STK, začal bych se starat, co s tím:

1/ Zkontrolovat a profouknout brzdovou hadičku, resp. její zalomení, zúžení, ucpání ...
2/ Mrknout se na kotouč, resp. výrobce, jestli jen tak čistě náhodou neprodal Jawě nějaký klouzací šunt.
3/ zjistit, jak a jestli vůbec vyjíždějí pístky z třmene. Je možno tak učinit pomocí plochého kusu olova, které se vloží do třmenu místo desek
4/ pokud bych našel jiného blázna se stejným krámem, domluvil bych si u něj postupnou výměnu všech dílů zadní brzdy a zkoušel bych na jeho motce, při které záměně dojde k poklesu účinku.
5/ ještě jednodušší je mrsknout části brzdy na vlastní přední kolo, kdyby to náhodou pasovalo.
6/ prověřil bych kvalitu a suchost brzdového obložení. Jestli jen budí dojem mastnoty (jiná barva, struktura), odchod do popelnice. Totéž v případě nerovnoměrného sjíždění desek spolu s další kontrolou pohybu pístků ve třmeni.
7/ prověřil bych funkci brzd. válečku (našroubovat manometr, kolik je pumpa schopna vytlačit)
8/ odpojil bych ABS, jestli tam omylem je.
9/ teprve po všech těchto úkonech bych započal se sháněním a vyměňováním nějakých drahých hovadin.

Více komentářů



TOPlist