renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 150 (1989)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mixras
Vloženo 19.7.2018
Aktualizováno 19.7.2018
Zobrazeno 857x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dobrá motorka pro jízdy kolem komína. Lehoučká a ovladatelná jako bycikl.

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Motorku jsem osedlal před mnoha mnoha lety (cca 1990). Tehdy super živý stroj, výborně ovladatelný. Po přesednutí z Pionýra (Jawa Pionýr) to byla fakt silná motorka. Dnes to je už samozřejmě jinak.

Motorku bych doporučil pro - Začátečník, nebo fanda do moto MZ. Jako vhodnější ale pro fandy považuji ETZ 251.

Doplňky na motorce - Navařený nosič k madlu spolujezdce a jiný výfuk.
Zapojil jsem na zkoušku i světla pro denní svícení - na celodenní svícení hlavní lampou tyhle motorky nejsou stavěné. Fungují dobře, tak jim najdu vhodnější umístění.

Recenze

Koupil jsem ji od bratra, který si koupil silnější stroj.

Tehdy to byla výborná motorka a dokázala sekundovat i Jawa 350. Dnes je to slabší stroj - má nějakých 8,9 kW a cestovní rychlost v jednom dává po rovině 90 až 100 km/hod. Do kopce samozřejmě ztrácí trochu dech, ale 70-kou ale jede i tak. Srovnávám to ale s nynějším silnějším strojem.

Na kratší projížďky dobrá. Pro začínajícího jezdce bezpečná.
"Za mlada" projela se mnou i kus Slovenska. Pak jsem ji odstavil do garáže a letos po mnoha letech opět oživil.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mixras
mixras napsal 12.01.21 v 20:01

K dennímu svícení - prošlo STK v pohodě. Jen 1 upozornění, že zadní světlo musí svítit i při rozsvícení denních světel (tj. odlišně od auta).

R08ert
R08ert napsal 26.07.18 v 21:35

dávám 10b. MZ je srdcovka!!!

R08ert
R08ert napsal 26.07.18 v 21:33

dávám 10b. MZ je srdcovka!!!

mixras
mixras napsal 26.07.18 v 21:30

Díky chlapi za komentáře.
@Targus - výfuk jsem nahradil za tento, protože ten původní byl upravovaný a ve sváru prasknutý. Neřešil jsem to, že by mohl zvýšit výkon. To jestli výkonu pomohl nedokážu úplně posoudit - jezdím teď na silnějším stroji. Pocitově jezdí MZta stejně jako s původním.

O těch denních světlech jsem se snažil najít informace, jak je instalovat na Triumph Tiger, aby byly v souladu se zákonem a dalšími požadavky, resp. prošly STK. Našel jsem ke stažení na webu dokonce pokyny pro pracovníky STK, ale i ty se daly vyložit různě. Pokud si to vybavuji správně, tak např. bylo uvedeno, že na moto nesmí být světla dále od sebe než 40 cm, aby nebylo možné moto zaměnit za auto
Umístil jsem světla šikmo do mírné šipky pod hlavní světla/kapotáž a ve spodní části se téměř dotýkají. Na STK jsem šel s tím, že je budu muset případně odstranit. Dopadlo to ale dobře - zkontrolovali, zda fungují tak jak mají a umístění nijak nekomentovali. Takže to prošlo .

Na MZ jsem je takto dal jen na zkoušku. Jak si udělám čas na výrobu držáku, tak je umístím podobně jako u Tigera.

Targus
Targus napsal 26.07.18 v 17:19 10b.

By mě docela zajímalo, jestli se nějak projevil ten výfuk.
Denní světla se mi líbí, ale nevím, co soudruzi chytrolíni na STK, jestli nebudou mít pindy kvůlivá dvěma světlům blízko sebe.

Více komentářů



TOPlist