renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZRX 1200 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Brutus
Vloženo 10.7.2018
Aktualizováno 12.5.2021
Zobrazeno 1 180x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Kawasaki ZRX 1200 S - velký cesťák s brutálním točivým momentem.

Více fotografii

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZZR 1200: ZRX mi vyhovuje více.

První dojmy - První dojmy byly velmi dobré. Silná motorka s velkým točivým momentem. Byl to velký nezvyk, sednout si na motorku, která je dvakrát tak silná než Kawa Z650. Mám na ní zatím najeto jen okolo 350 km, takže se stále učím. Musím trochu poštelovat tlumiče.

Motorku bych doporučil pro - Motka je určena spíše už zkušeňejším bajkerům, kteří rádi cestují a líbí se jim velký zátah, který motorka nabízí od nízkých otáček. Jen pozor - esková verze má v pohotovosti 250 kg! Je na svou výšku opravdu dost těžká.

Doplňky na motorce - přední pancéřové hadičky, padací rámy, výfuk Sebring s homologací, top case Givi, originální barva, lakování a polepy.

Recenze

No zatím na motorce nemám najeto dost, abych mohl mluvit opravdu erudovaně. Ale motorka mi hned padla do ruky. Polokapotáž je příjemná jak při jízdě, tak při dešti. Odpružení jde nastavit v mnoha ohledech, což pomáhá vyladit přesně podvozek. Zadní brzda je jen opravdu doplňková. Nemá šanci zastavit sama tento těžký stroj. Případně by bylo fajn doplnit ji o pancéřovou hadičku. Ty by měly být samozřejmostí na předních brzdách. Hledal jsem po internetu nějaký český návod, ale našel jsem jen v němčině.

Motorku mám již dva roky a už vloni jsem se pustil do úprav. Především jsem chtěl změnit barvu. Originální šedá metalíza s černou se mi moc nelíbila. Navíc byla stejně část motorky přestříkaná kvůli pádu - celá pravá strana - a také blatník nebyl v originální šedé metle, ale v černé. Takže jsem to nebral jako svatokrádež. Rozhodnutí padlo polepit motorku wrapem, s tím že to bude levnější a rychlejší. Každopádně v roce 2019 jsem si motorky moc neužil, protože jsem měl poruchu na převodovce - cukal 4. stupeň. Nakonec jsem se rozhodnul vyměnit celý motor (i když jsem mezitím sehnal na eBayi i celou převodovku). Motor jsem sehnal za 15 tis., měl by mít najeto cca 64 tis. km. U mého mechanika byla motorka celé léto. Jak jsem dostal motorku, tak jsem se na ní vydal na sólovou jízdu do Chorvatska. Všechno fungovalo jak mělo.

V roce 2020 jsem se rozhodl shodit wrap a udělat nový lak. Jelikož jsem amatér a chtěl jsem to dělat doma - ušetřit peníze - tak jsem se učil za pochodu. Nachystat díly bylo to nejsložitější. Nastříkat barvu a posléze lak už byla otázka dvou dnů. Lak není dokonalý, ale ten ještě opravím nebo nechám opravit u lakýrníka, to už by nemělo být tak drahé.

Ovšem začal jsem přemýšlet, že bych Rexe prodal. Je na mě asi až zbytečně silný a neumím ho pořádně zkrotit. Přemýšlím, že si místo něj pořídím nějakého choppera nebo cruisera.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist