PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Sport 1200 4V (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník alterego
Vloženo 9.7.2018
Aktualizováno 9.7.2018
Zobrazeno 1870x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


...nevstoupíš dvakrát do stejné řeky... návrat k Moto Guzzi ale tentokrát Sport 1200

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 R: drahá

První dojmy - 1. dojem ? Snad 1. má motorka co se mi zdála těžká a mohou za to nízko položená řidítka

Motorku bych doporučil pro - zkušenějším a vzrostlejším jezdcům :-)

Recenze

Tenhle můj slovní výplod jsou vlastně jen první dojmy stárnoucího motorkáře po nějakých 2000 km na stroji, který je tak jiný, Takže nic odborného nečekejte.
Kdo četl mou anabázi u motorky Suzuki Intruder VS 1400 asi se nestačí divit . Pro změnu jsem se rozhodl po dlouhodobém trápení se sedacím nervem(asi). Introše jsem pustil opravdu nerad ale moc na výběr nebylo. Chtěl jsem zůstat u 2V..., aby to bylo neokoukané, aby se mi to líbilo , aby to jelo i brzdilo a hlavně aby to šetřilo má záda . Kardan byl bonusem při výběru. Po zkušenostech s 1100 Brevou jsem se rozhodl opět pro Italku a tentokrát ve sportovnějším hávu. Trochu jsem se rozhlížel až jsem našel. Jeden majitel mi říkal, že Sportka je jiná než Breva a já mu moc nevěřil .
Moto Guzzi Sport 1200 je opravdu jiná.
Je drsná, moc neodpouští chyby jezdce a je vzhledem k nízko položeným řidítkům a obrovské nádrži a samozřejmě jejím válcům pocitově těžká...
Jenže...sedí se mi na ní fakt dobře, má krásné tvary a moc hezký zvuk z výfuku, opravdu brzdí a když se rozdovádí otevře se peklo .
Hned 3. den po koupi jsem jel na 7 denní výlet do A a N. Naložil jsem 3 kufry a mého batůžka "omezovače" a vyrazili jsme na Orlí Hnizdo, jezera v Rakousku a Dachstain.
Měli jsem tedy možnost se trochu spřátelit...
Nebudu lhát..motorka mne bere na vědomí ale ten jízdní styl je tak jiný, že si připadám jako žáček. Je to pro mne výzva a zatím mi nezbývá než obdivně sledovat, jak jiní borci krouží alpské zatáčky s lehkostí a rychlostí větru, zatímco já mám zatím jen velký respekt a poser proužky nemám jen na pneumatikách... .
Cestování jako takové je fajn, při mé výšce(cca 182) pohodlné i když uvažuji o zvednutí řidítek o 2 cm. Větrný štítek je tam coby okrasný doplněk a aby nebyly mouchy i mezi budíky. Rychlost tak 100 - 120 km/h je fajn, pak už to fučí opravdu dost. Baťůžek "omezovač" si celou cestu, co se týká sezení, liboval a tvářil se spokojeně.
Převodovka je krásně přesná i když 1. dva kvalty jsou víc slyšet při řazení. neutrál není třeba hledat. V zatáčce se na holku musí trochu zatlačit(ale možná jsem se pral spíše s Baťohem), jede kam se nasměruje, krásný krouťák vystřelí mašinu ze zatáčky s nádherným guzzím řevem. Brzdy čitelné a oproti 1400 Intruderu jiná dimenze.
400 - 500 km denně v sedle naprosto v pohodě jak pro mne , tak pro batůžka. Styl jízdy spíš cestovatelský, na jiný stejně zatím nemám.
Olej si to za necelých 2000 km nevzalo nic, benzínu průměr 4.5 l/100km.
pneumatiky jsou tam Metzeler roadtec Z6 a na můj styl v pohodě( na to jaký jsem brzdič tak drží jak přibité ) ani v krátké jízdě v dešti nepůsobily nejistým dojmem.
Včera jsem se vrátil z cest a dnes už mě to zase hnalo do sedla. Je to nádherný strojek, je tak jiný oproti motorkám co jsem jezdil před tím a když jsem s guzzinou sám, je to ještě mnohem lepší .
Pro mne je to krásná, drsná a charismatická motorka co se nedá jen tak lehce zkrotit.
A... je to Italka !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pkKun
pkKun napsal 01.08.18 v 21:44 10b.

tak ať drží

kubrt11
kubrt11 napsal 01.08.18 v 14:55

Draku,asi dobrá volba,ta už by mohla konečně někam dojet,né,třeba někam od Pardubic do civilizace!?

marion
marion napsal 18.07.18 v 12:16 10b.

Hodně šťastných km přeji

Více komentářů



TOPlist