Lokomotiva, je jedno co tam máte za rychlost, otočím heftem, zarachotí to v ní, zabublá a vzhůru k novým zítřkům...
Motorka koupena od FIRMA:A Spirit (Praha 4-Braník) - jen ty nejlepší
První dojmy - Je těžká jako prase, a že jestli ji zahodim ještě v prodejně budu za kreténa. No tak jsem nastartoval, a moje srdce poskočilo stejně jako Sportka na volnoběh, šel jsem k ní, trochu ji polechtal...rozechvěla se...já taky...vlezl jsem na ní, palicí (alespoň tak to znělo) jsem tam dal jedničku a odjel za doprovodu toho nejkrásnějšího co jsem kdy slyšel (kromě přítelkyně :) )
Motorku bych doporučil pro - pro každého kdo ví co chce, nechce jít s davem a všechnu tu dokonalost co mu nabízí Japonec a Němec už nechce :) a pro velký kluky co neváží 60kg :D
Doplňky na motorce - Padací rámy, zrcátka Rizoma, blinkry Rizoma a držák spz
Recenze
mám jí doma dva dny po 500km nemohu moc hodnotit, zatím vím že jí miluju.
Brzdy, zatím nebrzdí pokud se za ně opravdu neveme, naštěstí brzdí solidně motorem.
Podvozek je prostě geniální, nic z toho co jsem zatím jezdil a měl možnost se svést nesedělo a nežehlilo české silnice tak skvěle, a nebo je to tou sedačkou.
Ovladatelnost špičková, po té chvilce co jsme spolu už bez poserproužku, kam jí chci tam jí dostanu.
Spotřeba zatím klesá od 9litrů po dnešních 5,5 na 100.
Těším až vyrazíme na jezera do IT.
29.6.2014
před 14 dny dělaná první garančka + nové těsnění na pravém válci (oleji se nelíbilo být někde zavřený tak chtěl ven) kluci v Aspiritu všechno zvládli na jedničku a oprava byla na záruku. Posunut omezovač a lokomotiva mohla začít tahat i nad 6.500 otáček. Takže láska k ní se ještě o trochu prohloubila. Stav tachometru 1.800km
Další zážitky podle toho jak přijdou
Březen 2017.
Jaro je tu...Servis po 10tis. nové blinkry, držák spz a zrcátka alá Café Racer...(rizoma)
Pořád jí miluji a jak se chvěje v bocích po přidání plynu mi vždy vykouzlí úsměv na rtech. Neměnil bych jí :)
Moc pěkná, tomu rozumím
Ahoj brachu, stále máš Guzzinu?
krásná... hlavně ta barva
No krása, jak jinak. Ta Corsa se jim fakt povedla, tak ať slouží. A binec v označení mají spíš u Guzzi, než na Motorkářích. Všechny nové čtyřventilové modely totiž označují 8V, jen Sportku 4V a Corsu zase 8V, byť technicky je úplně stejná a liší se jen barvou. Asi to chtěli sjednotit a přitom do toho zanesli ještě větší dívčinec. Tak si klidně u své krasavice nastav 1200 Sport 4V.
Díky za komentáře pánové