PROFIL MOTORKY

MV Agusta Brutale 800 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník FiZzeR
Vloženo 7.7.2018
Aktualizováno 22.6.2022
Zobrazeno 6 271x
HODNOCENÍ PROFILU OD 43 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Ložiska kam se podíváš

Vloženo: 06.04.2021, Uskutečněno: 06.04.2021, Stav tachometru: 35004 km, Zhlédnuto: 21x


Jo, taky ložisko.

Co 36k má ten kepl předepsanou výměnu excentru v letmáči. (Co si tak pamatuju, vycházelo to asi na 40k čechokreditů, teda ještě za starejch dobrejch časů kdy se vůbec dal koupit, což už se nedá.)

To někdo asi upad, né? I kdybych nebyl socka a kolenovrt největšího kalibru, což přirozeně jsem, tak by mi přišlo jako šílenost měnit půl traktoru za majlant, když můžu vyměnit jen pár ložisek za... eh, menší majlant, nejsou zrovna laciný.

Jehlový zanedbáme, ty jsou vcelku nesmrtelná záležitost, když člověk kašle na údržbu jen docela dost a né úplně systémově, necpe tam vazelínu lopatou nebo nekrátí si parné letní dny praním wapkou do motorky. Krom nich je tam ještě úzké kuličkové ložisko, které má zachytávat axiální síly. U staršího typu excentru bylo dvojřadé a kamenem úrazu celé motorky U novějšího typu už se poučili, ale né zase moc - zvenku je to utěsněné třema okroužkama, to asi stačí, protože zevnitř to není utěsněné vůbec.

Ložisko jsem koupil u Drna, doporučuju, má přehled a trpělivost, když člověk neví co chce

Původní ložisko mělo oproti novému celkem značný odpor. Výměna naprostá brnkačka pro každého jen trochu zručného jedince co má tři ostrý šroubováky a sedm rukou, aby vypáčil z drážky ten pojistnej kroužek, kterej je samozřejmě zkosenej na druhou stranu než by člověk potřeboval Stačí ale i dvě ruce a jeden šroubovák v zubech, to musel bejt pohled pro bohy, jak jsem dvěma šroubovákama páčil konce toho kroužku a třetím v puse se strefoval do té mezírky, než mi šroubováky sklouznou a kroužek zas zaskočí... Celkem překvapivě se létající kurvy a píče udržely v rozmezí nízkých desítek, převážně dílem toho, že jsem měl v hubě ten šroubovák.
(A na kroužku jsem si samozřejmě nabrousil náběhy na tu správnou stranu, až se v tom budu hrabat příště.)

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
StiefTomas (1) napsal 06.04.2021 v 21:32

Ted si rikam o jake radosti prichazim s japonci
Jinak popis za jedna podtrzena

Hříbek (59) napsal 06.04.2021 v 18:38

Se divím, že máš na ni ještě nervy ale jinak už musí být v totálním topu od tebe

NiLu (127) napsal 06.04.2021 v 17:18

To je sakra vtipný servis motorky. Ale důležitý je, že i přes udržitelnost těch dvou slovíček celkem v limitu, se servis podařil.

Ozzy_ (1138) napsal 06.04.2021 v 16:58

Vzdycky kdyz vidim, ceho vseho jsem usetrenej na tuctovy namaze, se kterou jeste za trest hazim do kaceru, tak moje srdicko zaplesa Dik za tydle prispevky.

1 reakce

FiZzeR
FiZzeR 06.04.2021 v 17:08

To musí bejt hrozně nudnej život, mít motorku která prostě jenom jezdí...



Nejnovější záznamy v deníku
  • Spotřebák

    Už ani nevím, kdy jsem si poprvý uvědomil, že se mi zmenšuje vůle na páčce spojky. Nijak jsem se nad tím nezastavoval, však spojka je spotřebák, žeáno. Tak se spotřebovává. Nebylo tedy ani překvapením, když mi poprvé klo

    Typ: Údržba
    Vloženo: 22.04.2024
    Uskutečněno: 22.04.2024
    Tachometr: 63000km
    Komentářů: 4x
  • Nechval dne...

    ... před večeří. Nebo tak nějak to bylo. Vzpomínáte, jak jsem se rozpýval, jak to krásně funguje? A že co má člověk dvakrát se neposere? Že to může znamenat, že se o to víc posere to co člověk dvakrát nemá, to mě ne

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 17.04.2024
    Uskutečněno: 01.08.2022
    Tachometr: 58500km
    Komentářů: 3x
  • Na jižní frontě klid

    P. t. čtenářům a skalním fans asi dlužím nějaký průběžný report o mých trampotách s italkou. Kilometry naskakujou, gumy mizí, naučil jsem se je vlastnoručně přezouvat, semtam nějakej gas position error , občas olej

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 18.07.2022
    Uskutečněno: 18.07.2022
    Tachometr: 55555km
    Komentářů: 3x


TOPlist