renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bandicoot
Vloženo 12.6.2018
Aktualizováno 2.6.2023
Zobrazeno 3 483x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


můj první supersport..a co jiného než legendární gixxerko :)

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 750: důvod neuveden

První dojmy - vypadá docela robustně na 6ku...moment ...tam snad něco chybí jakto že je to tak lehké a ovladatelné...zátah už od středu...pecka !

Motorku bych doporučil pro - začátečník co se bude držet v nízkém spektrum otáček a závodník co s tím zajede brno pod 2:20 Dá se sní jezdit opravdu hodně rychle a v zatáčkovitých cestách vám litry opravdu neujedou

Doplňky na motorce - Polepy v ráfcích
expanzka na brzd. pumpu od Bremba
IXIL hyperlow laďák - jako jsem měl na GSRku...super zvuk i na 6ce :)
v plánu tedy komplet třmeny s pancéřkama
gumy teda netřeba zminovat
převod -1/+2
kouřovej štítek a krovka
padaky do os
Předělávka brzd - R6 třmeny / RCS brembo pumpa + pancéřky HEL
Padáky do rámu a os, chrániče motoru
kamera gopro session 5
Speedo Healer
X-TRE
přepákování
oranž krovka :P

Recenze

Řekl jsem si že po letech nakedu půjdu do supersportu (SS), jsem mladý, klouby mě nebolí a baví mě svižně lítat kolem komína...tak proč ne :))

Model K9 2009 koupil klučina (1. majitel) v roce 2012 od CZ dealera...turistika, na zadním kole 3 cm poser pruhy...moto absolutně parádní...co víc si přát.

Máme za sebou 2 první vyjížďky ala seznamovačky:

Vzhled není snad třeba ani hodnotit je to prostě krasavice, kam se hrabou vzhledy dnešních SS...prostě pecka a ta barva..uff

Motor: gumovej, krásně jde vytáčet, od 7,5 tis ot. se probudí a jede jako kr*va...kdo říká že to jede až od 11 tis...nemá pravdu. GSR tahalo hodně dole, což mi trochu chybí...ale nic co by nespravila úprava převodů :)

Brzdy: Asi nejslabší místo...ikdyž je tam radial nissin pumpa tak třmeny a gumové hadice k ničemu, sice nejsou jedovaté, ale celkový brzdný účinek opravdu podprůměrný vzhledem k síle motoru a to ta motorka oproti GSR 750 je o skoro 50 kg lehčí. Takže už pokukuju po rebuildu.

Posed, styl jízdy: hmmm...kupodivu pohodlný, motorka je celkem robustní oproti ninji, R6 a i cebru takže plus, když se za to trochu tahá není ani váha na zápěstích, které spolu se zády na SS nejvíc trpí (bych řekl). Takže super, co se stylu jízdy týče...to s nakedem fakt nejde srovnat...člověk se učí jezdit takřka od píky...pozice těla, potřeba hodně přenosu těžiště, furt na špičkách a poposedat - hejbat se, kontra řízení nejde taky tak dobře jak na naháči, a ten rejd? je hořké zjistit, že se na první dobrou neotočím na silnici :)

17.6.2018
První delší vyjížďky sportovnějším tempem. Otočit řazení šlo doma v garáži (bůh žehnej suzinkám). Celé 3 dny v sedle a najeto skoro 1000 km...bože ta motorka je dravá, přezuty gumy pilot power 2CT. Zvykám si na jezdecký styl, ale už se do toho (snad) začínám dostávat, krásně se vodí a to jak je agilní a lehoučká...je neskutečná..seznamovačka v plném proudu, do rychlých zatáček, či do vraceček pod plynem se nekroutí, krásně drží stopu, jde parádně za plynem..jen šeptá...dej mi pod ocas dělej...nad 10 tis ot jede motor opravdu ostře a jak z praku. Začínám využívat výhod vícelamelové / antihop spojky - skvělá věcička.

23.6.2018
NO né nadarmo se říká že suzuky nebrzdí...ty brzdy opravdu vadnou a je to již 2. suzuki co měla opravdu problémy s brzdama a už toho mám tak akorát dost!

2.7.2018
Moto zpřevodováno více do síly konrétně -1/+2 (15/45) ..no musím říci že je krouták podstatně níže a moto je o dost dravější již od spodu/středu, 280 nikde nejezdím, tak ponížení maximálky na 250 mi opravdu žíly netrhá...opravdu super krok, nainstalován také speedohealer od healtechu na korekci rychlosti.

10.7.2018
víkendové 600 km dovádění v jesenických vinglech, ta motorka jde daleko za limity běžných uživatelů, ale poddajna, nekrouti se, přesně reaguje, tahne jak ďas, ale přesto něco odpustí, převody se opravdu vydařily.

Tak konečně jsem se do těch brzd pustil, a musím říct že něco až takového jsem nečekal, krásný nástup pohyb páčky modulovatlný, brzda tvrdá a nepruží a hlavně při sportovnější jízdě nevadne :) pecka

12.9.2018
Sezóna je v pokročilém stádiu, avšak silnice jsou ještě vyhřáte a drží. S motem jsme si krásně sedli a jsme kamarádi. Sportovním stylem jízdy je standartdní nastavení podvozku je poněkud měkčí tak se trochu přitáhli péra přepětí a moto se přestalo do rychlých zatáček krouťit a vlnit, spokojenost, je opravdu obratná lehoučká a ikdyž nemá z výjezdů tak dech beroucí krouťák jako litr tak mě opravdu hodně baví.

Zde video ze včerejší svižné vyížďky:




30.9.2018
Sezona se blizi ke konci, ale stale litam, vzhledem k velkemu úhlu otoceni rukojeti do plneho plynu jsem nainstaloval rychloplyn, otoceni cca 55° moto jede pocitove jak z praku...

5.10.2018
Pravděpodobně poslední velké svezení, tentokrát na volných jízdách ve vysokém mýtě, okruh sice menší ale zato krásně technický a těžký, super, hodně věcí jsem se opět přiučil, lehoučká 6ka se do ostrých pomalých zatáček krásně skládala, na výjezdech hezky vystřelila, opravdu zlatá moto !









6.4.2019
Moto odzimovaná, naskočila na první brnknutí. Letos mám v plánu opět několik úprav, vyzkoušet nové gumy s vyšším profilem a jezdit více vysoké mýto, protože je to opravdu skvělý okruh na zlepšování techniky a rychlosti.
První vyjížďka byla pohodová, osahání zase po zimě. Stačilo par zatahnutí za plyn, zvuk a par zatáček a měl jsem 2 dny rohlík na hubě :D
Letos budeme více zlobit, probíhá montáž X-TRE boxu od Healtechu a uvidíme co to udělá s krouťákem na nízké kvalty od spodu, všichni si to pochvalují.

3.6.2019
Proběhla instalace Healtech X-TRE udělátka na vypnutí zpoždění časování nooo musím říct že je motorka od spodu živější a jde lépe za plynem, šikovna věcička

11.7.2019
Byl jsem na dalších volňácích ve Vysokém Mýtě - okruhu. Opět se to vydařilo a já se orpoti loňsku dosti polepšil a zlepšil čas. Nejezdím však na hranu svých kvalit nebo si nechci tu krásnou mašinku rozmlátit, takže začínám trochu přemýšlet o okruhovce. Každopádně gixo jelo krásně, upravy byly dosti znatelné a já si to mrtě užil

20.8.2019
Další okruh v Mýtě za mnou. Čas cca 53s s horním retardérem. Více jak 10s zlepšení oproti loňsku. S motem jsem velice spokojený. Video s pohledu ze štítku na jezdce. PS.: dokoupeno komplet přepákování s vyššími stupačkami, ty origo jsou už docela nízko, tak uvidíme jak moc se změní i posed.



5.9.2019
instalováno přepákování s vyššíma stupačkama (viz galerie)

22.9.2019
Poslední hezký víkend, kdo nezasunul zaváhal. Každopádně asfalt už tak nedrží protože je od rána studený. Před týdnem jsem uzavřel i okruhovou sezónu ve vysokém mýtě. Bez pádu a ztráty kytičky. Oproti loňsku jsem dost porychlil, samozřejmě stále na 75% bezpečně, rozmlátit si tento skvost, to bych nepřežil.
Uvažuji o okruhovce na příští sezónu, no uvidíme. Takže to vypadá že pomalu zazimování na jaře vyměna náplní, kapalin, kontrola všeho atd. Nachystány nové gumy Pirelli supercorsa V3 tak uvidíme jak budou tydle pověstné lepivky držet. Zkouška vyššího profilu 180/60 jsem zvědav!

25.10.2019
Moto vypucovaná, namazana, zazimovaná
ale hloube mě myšlenka na litr...tak se příští sezónu nějak rozhodnu :)

20.2.2020
Zimní období je vždy nekonečné, tak aspoň ještě video z loňské drom sezóny

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NiLu
NiLu napsal 09.09.19 v 17:55 10b.

Moc pěkná mašina Přeji hodně šťastných km v sedle.

KADIN
KADIN napsal 19.06.18 v 14:40 10b.

Raketa 10b

Bandicoot
Bandicoot napsal 19.06.18 v 10:47

Všeho dočasu :) vím že má ten stroj limity daleko...proto se mi nelíbí komenty lidi jako jdi do 750,nebo litra 6ka je prd a podobně :) rozhodně to nebyl krok zpět :)

O.X.H.
O.X.H. napsal 19.06.18 v 00:19

No, jen taková dobrá rada, pořiď si pořádné gumy. Michelin Pilot Power byly možná dobrý na cestáka, ale na SS rozhodně ne. Pakliže chceš jezdit střelbu (což jsem pochopil z tvého popisu), porid si Metzelery Racetec K3 nebo Pirelli Supercorsa SP. Ty Michelin PP jsou proti tomu placky. Pak teprve poznáš, že do hrany máš ještě hodně hodně daleko a tvé jezdecké umění končí právě na tyhle gumě. A věř, že tenhle stroj má daleko větší ambice, než že bude sjíždět rádoby sportovní pneu.

Bandicoot
Bandicoot napsal 18.06.18 v 18:08

Na SS začínám, takže mam tam napsané prozatimní pocity z moto :)

Více komentářů



TOPlist