PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Droppi
Vloženo 21.10.2015
Aktualizováno 6.5.2023
Zobrazeno 3 647x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nadešel ten správný čas, napsat sem s odstupem pár vět o mé první závodní motorce...

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - * * *

Recenze

Je týden do Vánoc 2014 a já si dělám radost. Velkou černou hlučnou radost. No co, u móře jsem byl, auto vlastním, bydlet mám kde, děti nejsou, no tak co kdybych začal třeba "závodit"!! Je fakt, že jsem v roce 2009 odjel 4 "sranda závody" CEC2. Bylo to s motorkou, která spadala do kategorie SBK, ale bohužel nejela zdaleka ani jako SSP (Ducati SS900). Takže už jsem jí dále netrápil a nechal jí jen na to, co umí - rozhoukávat alarmy a rebelsky zařezávat okresky.
Po šesti letech se ve mě něco probudilo (všiměte si Rossi vs. Droppi ... ta podobnost rozhodně není čistě náhodná! :)) a já se rozhodl, že do garáže přibude 1ks čistě okruhové techniky. Na 99% jsem byl rozhodnutý pro japan 600ccm (především s finančního a psychického pudu sebezáchovy), a ani nevím proč, ale měl jsem pocit, že nutně potřebuju R6. Po pár týdnech studování inzerce jsem začal propadat depresím, nic se mi nelíbilo, když už jo, tak bych musel prodat ledvinu a do toho se mi moc nechtělo... a pak se 70 km od baráku objevila relativně zajímavá GSX-R 600 K4. No nebudu to protahovat, stěhovala se ke mně.
Když se zpětně podívám, tak jsem udělal rozumnou věc - pořídil jsem si starší levnější bike a zůstalo mi tím pádem víc peněz na financování samotné sezóny.
Sjůzí byla relativně v sérii, něco "závodního" na sobě ale už měla: kromě kapot, pevnější doma vyrobený podsedlový rám, přepáčko, lepší stavitelný tlumič řízení, ukazatel zařazené rychlosti, stompgrip na nádrži a taky výfuk yoshimura (nebo to tam alespoň píšou). Podvozek, brzdy, motor série.
Před první okruhovou akcí jsem udělal jen běžnou výměnu spotřebáku, provozních kapalin a drobnější úpravy na kapotách s tím, že vlastně vůbec netušim, jestli se skamarádíme, tak ať do toho zbytečně nesypu prachy.
20.4. 2015 - Racetrack Most. Cíl je jasný, hlavně to ku*va nerozbít! A jestli na tom zajedu lepší čas než na Dukně, tak to nebude tak špatná motorka a můžu si jí nechat ;) A výsledek? Nerozbil, zlepšil se o 3 sekundy na nějakých 1:53,5 a dokonce vyhrál relativně bezcený pohárek za 5.místo v Open 2 (ale je to první pohárek a ten je jen jeden!). A v tu chvíli jsem získal pocit, že by nám to jako mohlo jít. Tímto začala moje až velmi překvapivě úspěšná regulérní 1. "velká" závodní sezóna.
Nechci nikoho zatěžovat rozepisováním celé sezóny, takže spíše telegraficky:
2015 odjeto 11 akcí, z toho 5x Wildmotors, 5x Racetrack a 1x Dafit.
1 vítězství, 2x stříbro, 2x bronz
1 pole position, 2x nejrychlejší kolo závodu
2x znepojízdněná motorka = jedna akrobatická vložka na vodě a jednou kámen v chladiči.
A pak tu máme 1 speciální pohár a ten je za takovou drobnost, jako celkové vítězství ve Wildmotors Cupu 2015 v kategorii SSP!! A věřte nebo ne, ale z toho mám ku*va velkou radost! :)

Časy se letos zastavily na hodnotách:
Most - 1:45,758
Brno - 2:16,943 (tady je to pořád špatný, takže priorita na příští rok!)
Slovakiaring - 2:17,980
Slovakiaring Variant 1 - 1:33,168

Taktika jízdy na tomhle peklostroji je jasná, na motor se moc nečapem, takže je potřeba si dodat trochu víc odvahy na brzdách a v zatáčkách.

Převodový poměr jezdim 15/48 pro Most a Brno a 16/48 pro SVK Ring (origo je 16/45), řetěz 520 DID ZVMX prodloužený o 2 články.
Destičky používám závodní směs od DP Brakes - chvíli vydrží a nestojí ranec.
Gumy jezdím teda výhradně jetý, ale jenom hezky jetý :) Na předku mám osvědčenou Dunlop KR106 ve směsi 343 a nechávám jí tam pořád, ať je vedro/zima hladko/drsno a hlavně vůbec nemizí, je to zlatíčko, tu vyhazuju jen proto, že mám pocit, že už je tam moc dlouho (tak těch 10 nahřívacích cyklů). Dozadu dávám cokoliv určeného na okruh, jinak řečeno neřešim moc výrobce ani rozměr, jen si hlídám abych trefil směs na teplotu a hrubost asfaltu (tlaky jsou samozřejmě základ!). Ale je fakt že KR108 je alespoň na mojí motorce volba č.1, mám z ní nejlepší pocit.
Olej obyč Motul 5100, ale měnim co 800km.
Benzín používám super high-tech vysoce oktanový Natural 95 :)

Jinak plány na příští rok?
Motorka se osvědčila, je to jednoduchá robustní a spolehlivá střela, takže zůstává (nehledě na to, že si nemůžu dovolit rozstřelit něco za 6ti místnou sumu). Vždycky jsem chtěl Quickshifter a Laptimer, ale dokážu žít bez obou, tak uvidíme. Ale určitě si chci nechat zrepasovat podvozek a nějak se to pokusit nastavit, na zadní centrál podle mě nikdo nikdy nešáhnul :/ Jo a taky opravit kapoty, nádrž, lak, výfuk atd. prostě to, na co se v sezóně prdí a přes zimu vymazluje.

Takže to je zatím 1. díl pohádky o staré Suzuki, která ještě nepatří do závodnického důchodu a doufám, že i 2. díl s podtitulem 2016 bude stát za to ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Droppi
Droppi napsal 07.05.23 v 22:11

Ozzy> už to lezlo moc do peněz, pořád v IKEA a dokupovat poličky


On se určitě našel někdo jinej, kdo teď vodí statečně nějakou zuzku po okruzích

Ozzy_
Ozzy_ napsal 07.05.23 v 09:37 10b.

A zuzka a okruhy uz nic?

Bundes
Bundes napsal 03.02.16 v 13:36 10b.

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace napsal 28.10.15 v 18:23 10b.

Pimpi
Pimpi napsal 28.10.15 v 15:03 10b.

Hodně hezkej popis
A Ty časy .. paráda na " takový" motorce

To rychlořazení zkus .. . Českej výrobce shifting control
Mámho na Tuonu,pár kluků na R6 a funguje dobře ... a je za rozumný peníze

Více komentářů



TOPlist