renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kinča
Vloženo 28.5.2018
Aktualizováno 27.4.2020
Zobrazeno 961x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Slušná raketa, ale moc to nebrzdí (edit 13.8.2018 - po pár tisíc km můžu říct, že je to fakt jen o zvyku) :)

Motorka koupena od crosworld (Hrušovany u Brna) - Pohodář, žádný problém :)

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 N: Ročník který bych chtěl by měl stál dvojnásobek, tak třeba jindy :)
Yamaha FZS 1000 Fazer: Uvažoval jsem nad jedním bez masky, ale nakonec mě přitáhla zase kapota

První dojmy - První jízda byla jen tak kousek kolem komína při koupi. Přesedl jsem z nahaté šestky 72 kW, takže ten nárůst výkonu byl hodně znát a po dlouhé době jsem měl zase v helmě rohlík. Na posez jsem už sice zapomněl, ale jelikož jsem předtím jezdil na Ninji nějakou dobu, tak jsem si zvykl víceméně hned. Co mě nepříjemně překvapilo jsou brzdy. Na to, že by to mělo být o dost lehčí než FZ6N na které jsem zastavil na koruně, tak u tohodle nevím nevím... Jako ne že by nebrzdila vůbec, ale prostě to není ono. Jinak tuhé páčky, nízká řadička a podobné blbinky se pořeší :)

Motorku bych doporučil pro - Někoho kdo už má něco naježděno a obstojně zvládá nižší kubaturu a nebo má aspoň dostatek rozumu na to, aby ji nepodcenil. Jasně, fičet po dálnici 300 není nic těžkého, ale tohle za zvládnutí motorky nepovažuju.

Doplňky na motorce - Zvýšené plexi PUIG, Leo Vince laďák
V plánu - jiné páčky, ukazatel rychlosti, možná jiné zrcátka. No a snad i něco s těma brzdama no...

Recenze

Vybral jsem si jej proto, že to byl litr a nebyl moc drahý. Chtěl jsem zůstat u naháčů, ale FZ1N 2010 a výš jakožto vytoužený nástupce bývalé FZ6N 2006 bylo cenově moc vysoko, dvojnásobek a víc. Tak jsem hledal a hledal a GSX-R mi prostě nějak učarovalo. Říkal jsem si, proč se nevrátit zase ke kapotě aspoň na chvíli a jelikož jsem chtěl litra, tak bylo jasno. Ze začátku se mi moc nelíbily modely starší 2003, hlavně to přední světlo, ale bavil jsem se se zkušenějšími a prý modely 2003-2006 jsou nějaké ,,divné", je na nich něco nespecifikovatelného, co kazí požitek z jízdy. 2007 a nahoru už bylo nad můj rozpočet, tak jsem aspoň ušetřil pár korun a když jsem ji viděl na živo, tak se mi stejně hned začala líbit :D Cesta domů po dálnici pohoda, pro ni jsem si jel ve dvojko na Hornetu 600, kde jsem při 170 málem odletěl a bolelo mě za krkem, tady jsem prostě lehl a 240 fičel pohodlně (teda vlastně 140 jestli mi rozumíte :D ). Jediná nevýhoda pro mě (kromě již popsaných brzd), byly páčky. Řadička moc nízko, že jsem tam botu prostě nenacpal a řadil špičkou, ale to je jen o nastavení původního majitele. Páčka spojky dost daleko a strašně tuhá, bolí mě ruce ještě teď. Takže pokud jsem nemusel, neřadil jsem a jel jen na šestku (ještě že to má ten výkon). Muset zastavit někde a pak zase pokračovat pro mě bylo utrpení. Ale to jsou věci co se poštelujou a pak to bude úžasná mašina, snad si konečně najdu čas a dopiluju na ní ty kolena :D

Edit 13.8.2018 - najel jsem s ní za tu chvíli pár tisícovek, jezdím často. Dal jsem tam jiné páčky, abych si je mohl poštelovat na svoji ruku a taky aby to líp vypadalo a je to super. Co se týče brzd, je to jen o zvyku. Sice to brzdí míň než naháč, ale bohatě to stačí. Motorka jezdí jak střelená a je na ní sranda, sžili jsme se během chvilky. Ale jelikož pomalu končí sezóna a na příští rok chci zkusit choppera, tak prodávám :) Ale je to fakt dělo, jednou se k ní zase vrátím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist