Po 10 letech v sedle Varadera jsem chtěl vyzkoušet něco sportovnějšího. Myslím, že Tygřík to splňuje dokonale. Vzhledově je motorka hodně povedená.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 1200: vysoká pořizovací cena, drahý servis
První dojmy - Zatím mám najeto pouze cca 130 km, takže na hodnocení je brzy. Proti Varaderu, je pocitově tak o 100 kg lehčí, obratnější, táhne pěkně i v nízkých otáčkách, více na něm fouká. Na pohled je krásný, jediná věc co půjde co možná nejdříve vyměnit jsou ty otřesné pouťové chromované řídítka.
Motorku bych doporučil pro - pro všechny
Doplňky na motorce - - turistické plexi kappa s deflektorem
- laděný výfuk SC Project carbon s homologací
- ukazatel zařazené rychlosti Gipro
- zadní blatníček s krytem řetězu Skidmarx
- vyhřívané rukojeti Oxford
- 2x hliníkové kufry
- topcase Givi 47l
- zásuvka USB
- padací rám SW motech
- centrální stojan Triumph
- rozšíření bočního stojanu
- automatické přimazávání řetězu
- prodloužení předního blatníku Pyramid Plastics
- stavitelné CNC páčky V-TREC
- blastry Triumph
- led blinkry
- rozšíření zrcátek
- hranatá zrcátka
- KN fitry
- ozdobný a funkční kryt chladiče
- držák navigace Garmin
- navigace Garmin Zumo 220
- motýlky na seřizování tlumičů
Recenze
Proti Varaderu, je pocitově tak o 100 kg lehčí, obratnější, táhne pěkně i v nízkých otáčkách, více na něm fouká. Na pohled je krásný, jediná věc co půjde co možná nejdříve vyměnit jsou ty otřesné pouťové chromované řídítka. Motor je dostatečně silný, podvozek funguje skvěle, brzdy díky ABS taky. Dá se na tygrovi jet kochačka, ale i pořádná palba.
Pěkná a hlavně ten plexi věděl by si prosím kde se dá sehnat děkuji Milan
Supr volba... a zároveň vítám dalšího Tigera v okrese...za 10b.
at slouží!!!
Parádička :) Zase o level vyšší motka Pěkná, teším se na zítra na živo
Čest pane, díky, snad bude, dneska dalších cca 70 km a zatím s úsměvem