PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Butch-mt
Vloženo 20.8.2016
Aktualizováno 24.2.2018
Zobrazeno 2675x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Cestovně-sportovní motocykl s neskutečným zátahem.
Moto prodáno.

Více fotografii

Motorka koupena od Moto... - Motohouse Pardubice. Bylo to složité, ale motorka za to nemůže.

První dojmy - Krásná, silná, černá a hlavně moje. Prostě cestovně sportovní motorka, která mi učarovala. Dostatečný výkon i s plně naloženou motorkou. Jízdní komfort na jedničku. Je to tříválec, který neztrácí výkon i v plném zatížení. Prostě Tiger 1050.

Motorku bych doporučil pro - Všem kdo chtějí cestovat, sportovně se povozit a všem komu se líbí. Motorka má obsah 1050 m3 tak je potřeba mít už něco najeto, ale vše je především o hlavě.

Doplňky na motorce - 3 originální kufry Triumph, hlavní stojan, blastry od SW Motechu + zásuvka. Tangbag Sw Motech na víčo nádrže. Navigace TomTom rider 400 včetně uzamykatelného držáku. Provedena omotavka svodů. Zámek na kotouč ABUS Detecto 7000. Objednal jsem nové papučky na Tygra, Bridgestone BT 023. Kamarád Godzilák objednal ještě svíčky a vzduchový filtr, vše originál od Triumphu. Padací protektory od R&D MOTO, rozšíření stojanu od R&G.
Kryt olejového a vzduchového chladiče od R&G. Objednáno prodloužení předního blatníku od Pyramid Plastic.



























Objednal jsem pro větší komfort CellularLine Interphone F5MC Twin Pack, tak snad už letošní dovolená bude po komunikační stránce super. Tak opět za pomoci Godziláka se podařilo namontovat F5mc na obě helmy. Díky moc kámo. Zatím jsme je vyzkoušeli jen na sucho v místnosti včetně rádia a fungují parádně.





Objednal jsem Comfort seat od Touratechu.





Tak a je doma. Comfort seat od Touratechu (kahedo).




Recenze

No prostě 5.8. 2016 sedím s kamarádem Godzilákem jeho ženou Ráďou, sem tam pobíhajícím malím Davídkem, s mou milovanou polovičkou Luciánou a dvěma psy na terase jejich RD, kde po pár pivech, po již proběhnuvší letošní motodovolené probíráme nutné rozšíření mé motovýbavy o dva boční kufry. Protože Godzilák si pořídil opravdu nádherý set motokufrů Kappa, jsou k mání dva opravdu hezké kufry Givi, ale řeším ještě nosiče. Po dlouhé debatě jsem zjistil, že už je 6.8. a je rozhodnuto. Godzilák našel 3 krásné kufry v Pardubicích. Ráno cca. kolem 9 hodiny se vyrážíme podívat na již zmiňované kufry. Po příjezdu na místo jsem ohromen jak vypadají. Je rozhodnuto!!! musím je mít a mám je. Jediný problém je, že je k nim i motocykl . No a tak jsem vlastně pořídil TRIUMPHA TIGERA 1050.

A teď něco k mé nové motorce. JE SUPER SUPER SUPER. JEDE JAK PILA. Co se týká vzhledu Tigera tak je opravdu nadčasový. Pánům od Triumphu se opravdu tato motorka povedla. Mám seriově dodávanou koncovku výfuku a zvuk je i tak parádní. Moto je z roku 2007 a mnohé nové motorky dnes vypadají jak z jiné dimenze. Je to samozřejmně pouze suběktivní hodnocení, ale o to asi při koupi jde. Každému jeho nebe. Já za sebe můžu dodat, že jsem maximálně spokojen s Tigerem jak po estetické tak i po jízdní stránce. Vyoženě si jízdu na Tigerovi užívám. Je to agilní motorka, která jde ochotně do zatáček. Mé porovnání s obsahem 600 m3. S šestkou jsem projížděl většinu zatáček pod plynem. U obsahu 1050 brzdím před zatáčkou a víceméně přidávám plyn až za apexem. Co se týká spotřeby tak jezdím průměrně za 6,2 litru. Moto je navíc osazeno kompletní trojicí originálních kufrů 107,5 litru. Podvozek zvládá většinu nerovností na naších silnicích. Jen při plně naložené motorce včetně batůžku mám pocit, že je podvozek trochu měkčí, ale nic zásadního.
Kde se motorka cítí nejlépe? No na silnici, ale je schopna zvládnou i lechčí terén.
Dá se s moto i dobře cestovat? No jistě! Z tohoto důvodu jsem pořizoval tuto motorku. Co se týká cestovních ambicí tak Tiger je splňuje maximálně. Je pohodlný a ne jen pro řidiče, ale i pro spolujezdce. Letošní dovolenou jel kamarád Godzilák na Tigerovi a má přítelkyně si na Dolním Dvořišti přesedla na Tigera a nemohla si sedlo po celou dovolenou vynachválit. První věta po návratu z dovolené zněla, nechceš vyměnit motorku za pohodlnější na cestování? Jelikož každý rok s kamarády jezdíme na dovolenou cca. 3000 kilometrů tak volba typu stroje byla pro mě jasná. Cestovní silniční motorku se sportovními ambicemi. Výběr se jednoznačně zůžil na dvě. Přesedl jsem z nahaté Yamahy na cestovní/ sportovní stroj. Vybíral jsem mezi Yamahou Tracerem a Triumphem. Nová Yamaha stojí ranec a je holá. Všechny v bazarech byly 230 a víš.

Mám za sebou pouze jednu vyjížďku, tak další info o motorce dopíšu průběžně. Tak se podařilo najet další kilometry. Musím uznat, že ten výkon je opravdu znát. Nevěřil bych, že tříválec nevadne. I na šestku má tolik síly a neustále se žene dopředu. Jde z něj strach, ale krásnej. Proběhla nutná výměna oleje a filtru, brzdové kapaliny a celková deratizace, protože předchozí majitel pouze mazal a nečistil. Alespoň že mazal. Ještě bude nutná výměna pneumatik, vzduchového filtru a svíček. Na zimu plánuji udělat ventily a asi olej ve vydlicích. Vše již objednáno kamarádem v Triumphu. Mám za sebou víkendových 500 kilometrů s plně naloženým Tygrem včetně batůžek a můžu potvrdit, že objem ničím nenahradiš a co se týká cestovního komfortu, tak maximální spokojenost. Přítelkyně si konečně začíná užívat pohodlné cestovní sedlo i níže položené stupačky. Ať jen nechválím, co se týká brzd tak by mohly být ostřejší. Ne, že by nebrzdily, ale musí se za ně opravdu vzít. Jelikož je motorka bez ABS tak doufám, že na mokru atd. mě někde nevytrestá pokud bude nutné někde pořádně zabrzdit. Ve čtvrtek proběhla výměna pneumatik, Bridgestone BT 023, v pátek svíčky a vzduchový filtr, úprava airboxu. Dnes vyjížďka 200 kilometrů a s batůžkem. Mám z Tygra úplně nový pocit. Jde skvěle do zatáček. Motor šlapat jak hodinky. Motorka jen trochu změkla, ale pocit z jízdy byl super.
Po výměně svíček a vzduchového filtru jede plynule bez cukání i v nízkých rychlostech. Konečně se podařilo namontovat padací protektory od R&D MOTO a rozšíření stojanu od R&G. 22.10. Konečně přišel gril od R&G a tak jsme ho namontoval. Vypadá dobře a doufám, že bude víc chránit vzduchový a olejový chladič. Objednal jsem prodloužení předního blatníku od Pyramid Plastic. Prodloužení blatníku se vydařilo. Tak věřím, že bude i funkční. Minimálně nebude všechen binec v olejové a vzduchovém chladiči. . Další změnou je nový hliníkový kryt pod svody od SWMotechu a vyhřívané hefty od Oxfordu.

17.5. Proveden servis ventilových vůlí, škrtících klapek, řetězového rozvodu, výměna chladící kapaliny, diagnostika vše v autorizovaném servisu Triumph Angel Rating Olomouc. TT v naprostém pořádku.

Ještě malý dodatek. Bez pomoci Godziláka a Rádi, kteří defakto zařídily nákup, pojištění, přepis, kompletní první noční servis, rozuměj výměna náplní, filtru, montáže doplňků a dovoz motocyklu bych vo tom tak akorát mohl kecat.
Ještě jednou Vám objema velký dík za vše!!!

Triumpha Tigera mám jednu sezonu a udělal jsem na něm spoustu práce a změn. S Tigerem jsem nadmíru spokojený jak po motorové tak i po vzhledové stránce. Proti mé první motorce je to veliký posun z hlediska kvality a pohodlí při cestování.
Celá koncepce motorky je velice vydařená a nadčasová.




S Godzilákem namontovaná nová řetězová sada.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Wejn
Wejn napsal 07.01.18 000 20:15 10b.

killerrebel
killerrebel napsal 22.12.17 000 21:47 10b.

Luciiiana
Luciiiana napsal 10.10.16 000 18:37 10b.

Krásná a pohodlná motorka. 10 bodů.

Více komentářů



TOPlist