PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník HonzaZRX
Vloženo 12.6.2016
Aktualizováno 11.10.2017
Zobrazeno 8142x
HODNOCENÍ PROFILU OD 32 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Vypadá to, že jsem konečně našel mašinu, která splňuje většinu mých požadavků.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: Výkon, který by mohl občas chybět...
Triumph Tiger 800 XC: cena
Honda VFR 1200X Crosstourer: cena
BMW F 800 GS: cena
BMW R 1200 GS: nabaví
Suzuki DL 1000 V-Strom: nebaví

První dojmy - První jízda - lehká, krásně padne do ruky, vysoký posez, ovladatelnost na jedničku. Brzdy po první jízdě zklamání jako prase. Motor jsem čekal že pojede tak 85kw musí předjet alespoň cyklistu. Zátah od nevidim do nevidim. Je to pocitově spíš 4 válec. Chtělo by to laďák...

Motorku bych doporučil pro - Nejvhodnější je tahle motka pro někoho, kdo chce pohodlnou motorku jak na vyjížďky kolem komína tak klidně i dál. Je vhodná jak do města, tak i do vesnice:) Zatáčky znásilňuje na počkání:) Takže kdo se chce vyřádit svižnější jízdou nebo se jen kochat - není problém. Kdo chce mít nejkrásnější motorku tak ať jde do Tigera:)

Doplňky na motorce - Padáky, plexi, kufr, vyhřívané hefty, centrální stojan,laděný výfuk arrow

Recenze

Hledal jsem něco u čeho nebudu řešit díry na silnicích, bolavý nohy a záda z projížďky (mám 193 cm) a nedostatek výkonu při nějakým tom dálničním přesunu nebo předjíždění...

Tuhle motorku jsem měl jen vyčtenou z recenzí a diskuzí a jel jsem se na ní mrknout 350 Km a nebylo co řešit...
Kluk od kterého jsem moto kupoval si motorku sám dovez z Itálie. Připravil jí na dovolenou: olej, destičky, chladící a brzdová kapalina, svíčky, ventily, baterie, pneu, plexi, padáky... no a pak se rozhodnul že chce něco Italskýho ( Multistradu nebo Caponorda). Takže na tigerovi se svez jen kolem baráku a šel do světa jako že do mýho světa... Přijel jsem, svez jsem se, půl hodiny hledal špatnosti a pak už jsem jen čuměl do zpětného zrcátka u auta jak se mi houpe na vozíku:) nebyla ještě ani přihlášená takže dovozová STK a přihlášení...

Tiger jde neuvěřitelně do zatáček. Gumy mám dvousměs Pirelli cestovně-sportovní a hnedka krásně hřejou takže držej jak hovado a mám chuť pořád motorku naklápět z jedný strany na druhou.

Motoru není co vytknout - prostě jede - když ho člověk rozbrečí do vyšších otáček tak začne řvát - jeeď ty dobytku:)... Při nižších rychlostech (po městě) necuká a jde krásně plynule v každé rychlosti...

Řazení jde opravdu trošku ztuha a je hlučnější jak je někde psáno - jde o zvyk - musí se prostě řadit trošku silněji... Možná budu řešit ještě ten druhý předepsaný olej...

Podvozek je pecka - jen tak se to pohupuje a žehlí ty naše český silnice...
Určitě jsou motorky co mají lepší podvozky ale tohle je dostačující...

Spolujezdec jako že spolujezdkyně (176cm) se kochá z opravdu vysoké pozice. Po sedačce nesjíždí dopředu a stupačky jsou vysoko akorát takže nemá zalomené nohy

Brzdy - jak už jsem psal první pocit na hovno. Od předchozího majitele tam byly nové desky FERODO Platinum (pískaly jak kráva, hovno to brzdilo a na kotoučích se mi po 500 km začaly dělat drážky). Nechtěl jsem laborovat a zkoušet jiný desky než originály abych ušetřil 3 stovky. Koupil jsem NISSIN ST. No a konečně to brzdí přesně podle recenzí - jako svině. Nepískají a svezení je úplně jiné když to brzdí jak má...

Na silnici je to prostě pecka. Do terénu jsou jiné motorky. Něco to určitě zvládne ale je to jen o nějaké polní cestě...

Spotřebu mám zatím podle budíku nějakých 6,3 l. Ale kecá i palivoměr takže si myslím, že jsem se spotřebou níž.

Servis tady na severu je, ale budu řešit až budu potřebovat na diagnostiku. Třeba až bude někdy pod stromečkem originál laděný výfuk Triumph.

Úpravy Tigera jak se někde píše ohledně airboxu, katalyzátoru, jiné mapy, atd... zatím řešit neplánuju. Motorka jede, brzdí, startuje na brnk, nehulí, nežere olej... tak se do toho srát nebudu...

Je to super stroj a zajímavý je, že ve skutečnosti je o dost hezčí než na fotkách.
Je jich fakt málo. Po pravdě ten můj Tiger je první co jsem kdy na živo viděl a to jsem toho viděl málo:)

Super volba. Je to radost na tom jezdit.

K dokonalosti jí chybí jen zvuk burácejícího 2V ale třívál je unikátek a má nekompromisní výhody - to sem řek dobře co:)

Až se mi bude zas někdy chtít tak něco doplnim...

Už se mi chce...

Podle fotek jsem zaregistroval 2 tygřice... Akorát to trošku kurvim sám sebou:)
Ještě dodám foto více o motorce:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kuchta50
kuchta50 napsal 09.10.16 000 10:03 10b.

Ahoj,parádní volba,asi před 10 lety jsem měl Triumph Trophy 900.Jeden z prvních motorek,co měl ještě motor z Daytony.Chodilo to taky jak hovado,ve dvou a s velkými kufry to dalo 230 - 240,akorát spolujezdec mi tam lítal jak nudle v bandě.Nežralo to a perfekt sedělo a to jsem měl najeto okolo 70.000 km.Tak hodně kiláků bez nehod Honzo. Pozdravuj doma . Víťa

Bodacat
Bodacat napsal 03.10.16 000 20:07 10b.

Krásný Tiger!!! Jasná 10 Ať slouží draku

Toman87
Toman87 napsal 21.09.16 000 20:27 10b.

super

Více komentářů



TOPlist