renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Simson S 51 Enduro (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Krovak
Vloženo 24.3.2018
Aktualizováno 25.4.2020
Zobrazeno 1 462x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 25.04.2020, Uskutečněno: 24.04.2020, Zhlédnuto: 16x


Stalo se nestalo, že transport motoru byl svěřen České poště. Což se později ukázalo jako fatální chyba. Motor byl tomuto ústavu svěřen v úterý. V pátek stále nic, z čehož jsem usoudil, že holt počká do příštího týdne. Jenže když máme tu korunu, čp doručuje i v sobotu. Ovšem nikdo se vám nepokusí dát vědět, že přijede. Takže v sobotu motor přijel a zase odjel. V pondělí si ho jdu vyzvednout na poštu, tam nebyl. Žena volá osobnímu pošťákovi, prej je na Kladně na depu a zapomněli ho přivézt. V úterý volám na depo, že si pro něj zajedu. Je mi sděleno, že tam není, je na lokální poště. Ta je zavřená. Ve středu si jdu vyzvednout motor, který je konečně tam, kde ho hledám. Uf. Takže motor máme, to nejhorší je za námi. Omyl...

Odstrojil jsem dekly, jelikož stejně budu dávat svoje. Nacpal to do rámu a ejhle, levá vzpěra mi jaksi zavazí. Po kratším bádání zjišťuju, že má být prohlá a tudíž tam mám dvě pravé. Mám už toho plné zuby, lis to jistí. Poupravím jí fasádu, je to dobrý, dekl tam krásně jde. Nainstaluju vpěry, dotáhnu motor a zůstanu tupě čumět na kablík k neutrálu. No, kablík tam sice mám, ale to čidlo pro změnu ne.

Motor ven, samozřejmě u toho zase odřu vzpěry těmi šrouby, protože se všechno plete. Vyvrtám karter a snažím se tam vmyškovat šroub čidla. Nelze. Fajn. Takže motor do rámu, ať se to líp dělá. Nezapomenout odřít vzpěry šroubama. Spojka ven, řazení ven, čidlo dovnitř. Řazení dovnitř, spojka dovnitř, levej dekl, jsem dobrej. Ještě zkusíme kaslík. Tak nic, nejsem dobrej, vzpěru jsem ohl moc, nejde tam pro změnu tenhle kus kovu. Nebudu to vyndavat počtvrtý. Beru dřeva kus, k tomu paličku, tři rány a svět je zas v pořádku. Jdeme na elektriku z druhé strany.

Chvíli jsem zvažoval nechat tam starý káble, ale fakt jen chvíli. Vytrhal jsem je, nahradil asi tak o 30 let mladšími brášky, vypadá to líp. Jelikož už jsem byl v garáži cca 5 hodin v kuse, blížil se večer a já chtěl zkušební start, začal jsem spěchat, což se mi nevyplatilo. Nacpal jsem to tam, fofrem dotahal dráty k zapalování a dobíjení, nahodil svíčku na motor a natěšeně šlápl. A ono hovno. Jiskra se nekoná. Je dvacet nula nula, holt to dneska nebude.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Dojezdil jsem

    Po celých "úžasných" 840km je konec, finíto, kantáre, ende šlus. A japato? Japato protože se nám sešly dvě nectnosti. Šlendrián a lidská blbost. Tak popořadě. Simson začal poslední dobou naprosto nepravidelně zdechat

    Typ: Oprava
    Vloženo: 25.09.2020
    Uskutečněno: 05.09.2020
    Tachometr: 840km
  • Voltmetr - výměna (upgrade)

    V poslední době jsem za jízdy pozoroval různé podivnosti na palubním voltmetru. Při rozsvícení brzdového světla padalo napětí až o 1,5V, za ustálené jízdy občas skokově skákalo až o 0,8V a podobné zhovadilosti. Vzhledem

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 16.07.2020
    Uskutečněno: 16.07.2020
  • Enduro vložka (test) v pískovně

    Pro začátek mám zřejmě viníka občasného dušení při řazení, nebo přechodu zavřený/otevřený plyn. Na 90% je to jehla přívodu benzínu v karbci, která sice dobře zavírá, ale občas se sekne při otevírání a benzínu tam jde je

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.06.2020
    Uskutečněno: 23.06.2020


TOPlist