renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Simson S 51 Enduro (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Krovak
Vloženo 24.3.2018
Aktualizováno 25.4.2020
Zobrazeno 1 462x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Kartery, elektrika, ovladače...

Vloženo: 22.03.2020, Uskutečněno: 22.03.2020, Zhlédnuto: 18x


Před T-14 dny jsem usoudil, že 20 měsíční pauza v regeneraci endura je dostatečně dlouhá na to, aby si zvyklo na na svůj nový vzhled a jal jsem se pokračovat. Jacek (pro méně zkušené, jackmotor.pl) dostal mou krásnou žádanku na díly s mými ještě krásnějšími penězi. Následně zhruba týden jsem měl rozpracovanou objednávku v motokrámku a postupně zjišťoval, co všechno chybí, přidával, mazal díly, až mi nějakej zmetek vyfoukl poslední sedlo v čr za rozumný peníze. Zároveň jsem pečlivě ladil nákupní košík v GME a GESu, načež druhý den následoval druhé lazení, neb to první se nějak nepovedlo. Prostě mám rád soukromé dopravce a rád je podpořím.

V pondělí T-7 se mi div nestrhl telefon, neb dorazil Jacek s DHL, motokrámek s PPL, kus elektriky přivezl GEIS a zbytek přišel s národním zlodějem, (i když formou skvělého zaměstnance), Českou poštou.
Jo, ještě bych zapomněl na balík od Vape, regulátor R-54.

T-0
Řeknu to takhle:
Polský výfuk DPR - Chrom nic moc, v plášti sem tam důlek, ještě že to bude pod krytem. Vnitřní rezonanční kužel nedosedá na plášť, ze tří bodů drží dva.

Válec - ALMOT přeznačený za MZA, ovalita prakticky žádná, spodní rozměr vložky o cca 0,01mm větší než nahoře, takže celkem ok.

Píst MZA - ovalita cca 0,04mm, dle příručky na výměnu.

Klika - zatím neměřeno.

Táhlo zadní brzdy o 15mm kratší než originál. Nějaký tupec ještě blbě svařil nožní páku (táhlo je víc vpředu), tím se sešly dvě stejné tolerance a musel jsem dělat prodlužku mezi táhla.

Západka plynu je úzká, nelze namontovat.

Zbytek krámů vypadá použitelně, zádrhele nastanou až je budu montovat.

Mám dvě sady karterů, byly vylámané. Nechal jsem je vyvařit, vybrušování mikrobruskou bylo pro trpělivé osoby. Čímž vyvstává otázka, proč jsem to dělal zrovna já
Následné čištění a hrubé přeleštění taky žádná hitparáda, zbytky zčernalé pasty jsou v okruhu tří metrů, hlavně teda na mém ksichtu. Naštěstí nejsem žádný malý blbec a po čtvrtém vybírání bordelu z oka mě napadlo vzít si brejle.

Zrenovoval jsem původní ovladače...ehm...no dobrá, lakoval to ten ocas, co je podle papírů na úřadech můj bratránek, ať si tu nepřivlastňuju cizí zásluhy.

Nová svorkovnice obsahuje pouze dvoupiny, místo čtyřpinů. Zahodil jsem ji do šuplíku, rozebral originál, vyčistil piny, použil.

Zápalko je samodomo, léty prověřený model obšlehnutý ze stránek simsonviglu.cz, ne žádnej tureckej sráč, co funguje pár týdnů.

Ještě jsem dotáhl elektriku na zadní světlo a blinkry. Vzhledem k absenci ledek, chladiče do zadního světla a pokročilého času jsem s tím pro dnešek sekl a jdu si dát kafe.

Současný stav nasypaných financí je zhruba + 14000 peněz, takže zatím ta sranda vyšla na cca 27000. Když nad tím tak přemýšlím, mohl jsem vzít rovnou něco pěknýho za 35 a ušetřit asi tak 250 hodin práce, ale to by nějak nebylo ono

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Krovak (1) napsal 23.03.2020 v 07:34+1

Vím o tobě. I z iglů. U mě to původně měla být 85-95 ccm, ale to bych na tom už finančně vykrvácel, páč mi do toho vlezl barák. Tak až příště.

P. S. Ty drátěná kola vypadaj moc pěkně. Kdyby s nima nebyl oser na stk, asi bych je taky zvážil.

karavanista (4) napsal 22.03.2020 v 23:24+1

Držím palce. Já dělám skutra 80ccm a čísla mi vychází podobné. A to jsem si ještě vymyslel drátěná kola..


Nejnovější záznamy v deníku
  • Dojezdil jsem

    Po celých "úžasných" 840km je konec, finíto, kantáre, ende šlus. A japato? Japato protože se nám sešly dvě nectnosti. Šlendrián a lidská blbost. Tak popořadě. Simson začal poslední dobou naprosto nepravidelně zdechat

    Typ: Oprava
    Vloženo: 25.09.2020
    Uskutečněno: 05.09.2020
    Tachometr: 840km
  • Voltmetr - výměna (upgrade)

    V poslední době jsem za jízdy pozoroval různé podivnosti na palubním voltmetru. Při rozsvícení brzdového světla padalo napětí až o 1,5V, za ustálené jízdy občas skokově skákalo až o 0,8V a podobné zhovadilosti. Vzhledem

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 16.07.2020
    Uskutečněno: 16.07.2020
  • Enduro vložka (test) v pískovně

    Pro začátek mám zřejmě viníka občasného dušení při řazení, nebo přechodu zavřený/otevřený plyn. Na 90% je to jehla přívodu benzínu v karbci, která sice dobře zavírá, ale občas se sekne při otevírání a benzínu tam jde je

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.06.2020
    Uskutečněno: 23.06.2020


TOPlist